Παρουσίαση της Θεσσαλονίκης στη Ντόχα

23-04-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

To Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης στην προσπάθειά του να προβάλει την πόλη ως τουριστικό προορισμό στην αγορά-στόχο για τη Θεσσαλονίκη, την Aσία– διοργανώνει παρουσίαση της πόλης και διμερείς συναντήσεις με τουριστικούς παράγοντες στην πόλη Ντόχα, από 24 έως 28 Απριλίου στο πλαίσιο της βραβευμένης τουριστικής δράσης του τμήματος Τουρισμού «Διπλωματία Πόλεων».

Η διοργάνωση περιλαμβάνει αρχικά παρουσίαση της πόλης και κατόπιν πρόσκληση συμμετοχής σε εκπροσώπους του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα όπως η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας- Θράκης, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, τα Επιμελητήρια, τα Πανεπιστήμια, η TIF-Helexpo, ο ΟΛΘ, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, Δημοσιογράφοι κ.λ.π. οι οποίοι θα συναντηθούν με αντίστοιχους Ασιάτες επαγγελματίες κατά τη διάρκεια Β2Β συναντήσεων. Την αποστολή θα συνοδεύσουν δημοσιογράφοι από τη Θεσσαλονίκη, οι οποίοι θα ακολουθήσουν όλο το πρόγραμμα που διοργάνωσε ο Δήμος, τις διμερείς επαφές, την παρουσίαση της πόλης και τις Β2Β συναντήσεις, με σκοπό την προβολή της Θεσσαλονίκης αλλά και της νέας σύνδεσης με το Κατάρ, μέσα από τα μέσα που εκπροσωπούν. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η καινούρια πτήση συνδέει τη Θεσσαλονίκη με 150 προορισμούς σε όλο τον κόσμο.

Με τον τρόπο αυτό, η συγκεκριμένη δράση, πέρα από τον τουριστικό χαρακτήρα που εμφανίζει, δίνει και τη δυνατότητα και σε άλλους κλάδους της οικονομίας της πόλης να παρουσιάσουν τα «προϊόντα» τους στο ξένο κοινό, καθιστώντας τη Θεσσαλονίκη πόλο προσέλκυσης επιχειρηματιών, τουριστικών πρακτόρων, φοιτητών, συνεδρίων, εκθέσεων, εμπορίου αλλά και γαστρονομικών εκδηλώσεων.

H πρόσκληση των τουριστικών επιχειρήσεων από τη Ντόχα για τη διοργάνωση των Β2Β (business to business) συναντήσεων, αποτελεί μέρος του στρατηγικού πλάνου που στοχεύει στην ενδυνάμωση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων αλλά και στη διαχείριση της Θεσσαλονίκης ως προορισμό σε επίπεδο προβολής και προώθησης.

Σύμφωνα με τον Δήμο λαμβάνοντας μέρος σε αυτήν την μοναδική επιχειρηματική πλατφόρμα μπορεί κάποιος να δημιουργήσει νέες επιχειρηματικές επαφές, να προωθήσει τον προορισμό του και να κάνει εισερχόμενες & εξερχόμενες συμφωνίες τουρισμού.

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»