Ο Δήμος Σαρωνικού αναδεικνύει τα τουριστικά του πλεονεκτήματα

22-04-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Σαρωνικού παρουσίασε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

Τα κυριότερα σημεία του προγράμματος είναι τα ακόλουθα:

-Μετάφραση των κειμένων της ιστοσελίδας saronikos.gr στη ρωσική γλώσσα, λόγω των Ρώσων τουριστών-επισκεπτών στην περιοχή και μέσω της οποίας ολοκληρώνεται ο μεταφραστικός κύκλος της τουριστικής ιστοσελίδας.

-Ανατύπωση του βασικού τουριστικού εντύπου εισαγωγής στην τουριστική ταυτότητα του δήμου. Πρόκειται για ένα έντυπο που με περιεκτικότητα, ορθολογικά και λιτά παρουσιάζει το δήμο και το συνολικό τουριστικό του προϊόν σε τρίτους και που στόχος του είναι να προκαλέσει το ενδιαφέρον, να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα και να προσελκύσει νέους δυνητικούς επισκέπτες.

-Παραγωγή-προμήθειας τουριστικού εντύπου για τις ανάγκες πληροφόρησης των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών της περιοχής στα διάφορα σημεία ενδιαφέροντος και φιλοξενίας όπως είναι τα ξενοδοχεία, οι επιχειρήσεις και τα καταστήματα. Μία όμορφη και δελεαστική παρουσίαση σημείων και δράσεων ενδιαφέροντος μέσα από εικόνες, σύντομες περιγραφές και χάρτη της περιοχής, χρήσιμη για κάθε επισκέπτη.

-Παραγωγή-προμήθεια ενός καλαίσθητου μικρού φωτογραφικού λευκώματος 64 σελίδων αφιερωμένου στις ομορφιές και το συνολικό τουριστικό προϊόν του δήμου μέσα από εικόνες και κείμενο. Βασισμένο στην ενοποιημένη μορφή του δήμου μετά τον Καλλικράτη που θα λειτουργήσει προσθετικά στη δημιουργία θετικής εντύπωσης αλλά και σαν ένα άξιο δώρο εθιμοτυπίας σε ανάλογες περιπτώσεις.

Θεματικά τουριστικά βίντεο

-Προμήθεια επαγγελματικού φωτογραφικού υλικού το οποίο θα καλύπτει σημεία ενδιαφέροντος κάθε εποχής, από σύγχρονο αρχείο και με διαρκή καταγραφή, ειδικά επεξεργασμένο προς επικοινωνιακή προώθηση, που θα εστιάζει στην καλλιτεχνική καταγραφή του τουριστικού μας αποθέματος και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε δημιουργικές παραγωγές,  σε ενέργειες υψηλής αισθητικής και απόδοσης συναισθήματος.

-Υποβοήθηση ενός σύγχρονου διαδραστικού πρότζεκτ με εστίαση στο Instagram και σε συνεργασία με τους έλληνες instagramers (greek Instagram events), πάνω σε θεματική που θα αφορά στην τουριστική ανάδειξη του τόπου.

-Δημιουργία - παραγωγή τεσσάρων θεματικών τουριστικών βίντεο σε μορφή σύγχρονου promo ντοκιμαντέρ, εμπνευσμένα από δεδομένες κατηγορίες τουριστικών προϊόντων του δήμου και με ανθρωποκεντρικό περιεχόμενο. Η ιστορία και παράδοσή, η απόλαυση της ριβιέρα, η φυσική ομορφιά και η δράση μέσα και γύρω από αυτήν και η γαστρονομία-παραγωγή- και τα προϊόντα, θα είναι οι 4 θεματικές κατηγορίες που θα αναδειχθούν μέσα από μία σύγχρονη προωθητική και διαφημιστικού τύπου ματιά που θα κεντρίσει και θα εμπνεύσει. Μια φιλόδοξη παραγωγή που θα χρειαστεί ιδιαίτερο χρόνο για να καλύψει τις κατηγορίες ενδιαφέροντος και που θα δώσει σαφώς ένα σύγχρονο στίγμα , «γέφυρα» ανάμεσα στο τουριστικό προϊόν και την ανθρωποκεντρική δυναμική.

-Συνεργασία με την Δημοτική Βιβλιοθήκη Δήμου Σαρωνικού για τη διοργάνωση μίας πρωτότυπης ιδέας με τίτλο: «Γνώρισε τον Τόπο σου», όπου μαθητές όλων των σχολικών βαθμίδων του δήμου θα δημιουργήσουν σελιδοδείκτες εμπνεόμενοι από θεματικές τουριστικών προϊόντων της ταυτότητάς μας. «Η πατρίδα των Κούρων», η βυζαντινή μας κληρονομιά και η θάλασσα του Σαρωνικού θα είναι οι 3 βασικές θεματικές έμπνευσης των παιδιών που στο τέλος του πρότζεκτ θα δουν τις καλύτερες προσπάθειές τους να τους αναδεικνύουν σε «Πρεσβευτές του τόπου μας» για έναν ολόκληρο χρόνο.

-Ανάδειξη μονοπατιών και πεζοπορικών διαδρομών μέσα από βασικές και αναγκαίες παραμετροποιήσεις, εμπειρικές και τεχνικές και προώθηση σήμανσης σε βασικά τους σημεία για τη διευκόλυνση σε πρώτο στάδιο της γνωριμίας του κοινού μαζί τους. Στόχος να καταστεί δυνατή μελέτη επί του συνόλου των μονοπατιών και των διαδρομών σε όλη την έκταση του δήμου  σε συνεργασία με την διεύθυνση δασών και το δασαρχείο Λαυρίου. α των μονοπατιών που

 

-Διερεύνηση συνεργασίας με την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών και την πολιτιστική εταιρεία «ΠΕΣ ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ» για την έμπνευση των αποφοίτων της Σχολής με στόχο τη δημιουργία εκ μέρους τους έργων τέχνης σχετικά με το επίσημο λογότυπο της τουριστικής ταυτότητας.

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»