Η Περιφέρεια Αττικής για πρώτη φορά φέτος συμμετέχει στην Arabian Travel Market 2018 στο Dubai (22-25.04.2018), προβάλλοντας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα την Αττική ως πολυδιάστατο, ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Η Περιφέρεια Αττικής, στο πλαίσιο υλοποίησης του στρατηγικού σχεδίου δράσης για την τουριστική προβολή της, για πρώτη φορά φέτος θα συμμετέχει σε δύο σημαντικές εκδηλώσεις, στο Ντουμπάι και συγκεκριμένα στο «1oGreekTourismWorkshop», στις 21 Απριλίου 2018 και στη συνέχεια στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ArabianTravelMarket (ATM) που θα πραγματοποιηθεί από τις 22 έως τις 25 Απριλίου 2018, ως συνεκθέτης στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού/ΕΟΤ.
Σημειώνεται ότι η συγκεκριμένη διεθνής έκθεση αποτελεί, τα τελευταία 25 χρόνια στον Αραβικό κόσμο διεθνούς κύρους κορυφαία διοργάνωση για την ταξιδιωτική βιομηχανία, προσελκύοντας περισσότερους από 39.000 επαγγελματίες του τουρισμού, ενώ εκτιμάται ότι οδηγεί στη σύναψη συμφωνιών που υπερβαίνουν τα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για μια μοναδική ευκαιρία δικτύωσης των εκθετών με κορυφαίους ταξιδιωτικούς πράκτορες, hostedbuyers και διαμορφωτές της κοινής γνώμης.
Η Περιφέρεια Αττικής κατά τη διάρκεια της συμμετοχής της τόσο στο workshop, όσο και στην Έκθεση θα προβάλλει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τουριστικού προϊόντος της Αττικής, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις πολυποίκιλες δυνατότητες απόλαυσης μοναδικών ταξιδιωτικών εμπειριών που προσφέρει και οι οποίες την καθιστούν ασυναγώνιστο τουριστικό προορισμό, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Στο boothτης Περιφέρειας Αττικής θα φιλοξενηθεί επίσης τo Γραφείο Συνεδρίων & Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων/CityofAthensConventionandVisitorsBureau (ACVB), σηματοδοτώντας την συνέχιση της συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής με το ACVBγια την προώθηση του συνεδριακού τουρισμού.
Στο πλαίσιο αυτό η Περιφέρεια Αττικής, θα υποδεχθεί το διεθνές κοινό στο Hall 7, StandEU 6410, παρουσιάζοντας το πλούσιο πολιτιστικό της απόθεμα, τις υψηλού επιπέδου τουριστικές υπηρεσίες, τη γραφικότητα των νησιών της, την εμπνευσμένη γαστρονομία και την θερμή ελληνική φιλοξενία, κ.λπ., στοχεύοντας να κατακτήσει την αραβική τουριστική αγορά και να δημιουργήσει προοπτικές προώθησης νέων επιχειρηματικών συνεργασιώνπου θα συμβάλουν στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος και στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.