Δήμος Κεφαλλονιάς: Στόχος η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

06-04-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Κεφαλλονιάς ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018, το οποίο στοχεύει κυρίως στη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Απαραίτητη και πρωταρχική προϋπόθεση για την υλοποίηση μιας στρατηγικής προβολής είναι η διαφοροποίηση της εν λόγω εταιρικής ταυτότητας, ανάλογα με την αγορά στην οποία απευθύνεται, με ειδικές διαφοροποιήσεις ως προς τα μηνύματα, τα χρώματα και την τοποθέτηση.

Παράλληλα, κύριο εργαλείο προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Κεφαλλονιάς στους δυνητικούς επισκέπτες του νησιού, είναι η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Έτερο σημαντικό εργαλείο προώθησης είναι η προσωπική πώληση στην αγορά κρουαζιέρας αλλά και στην προσωπική πώληση του τουρισμού με σκάφη αναψυχής.

Τέλος, σχεδιάζεται ο εμπλουτισμός και η βελτίωση του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος αναφορικά με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που θα περιλαμβάνει όλους τους τουριστικούς πόρους και αξιοθέατα της περιοχής, την ιστορία, τις παραδόσεις και τα προϊόντα ΠΟΠ που παράγονται στην Κεφαλλονιά.

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός