Ο Δήμος Κεφαλλονιάς ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018, το οποίο στοχεύει κυρίως στη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Απαραίτητη και πρωταρχική προϋπόθεση για την υλοποίηση μιας στρατηγικής προβολής είναι η διαφοροποίηση της εν λόγω εταιρικής ταυτότητας, ανάλογα με την αγορά στην οποία απευθύνεται, με ειδικές διαφοροποιήσεις ως προς τα μηνύματα, τα χρώματα και την τοποθέτηση.
Παράλληλα, κύριο εργαλείο προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Κεφαλλονιάς στους δυνητικούς επισκέπτες του νησιού, είναι η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Έτερο σημαντικό εργαλείο προώθησης είναι η προσωπική πώληση στην αγορά κρουαζιέρας αλλά και στην προσωπική πώληση του τουρισμού με σκάφη αναψυχής.
Τέλος, σχεδιάζεται ο εμπλουτισμός και η βελτίωση του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος αναφορικά με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που θα περιλαμβάνει όλους τους τουριστικούς πόρους και αξιοθέατα της περιοχής, την ιστορία, τις παραδόσεις και τα προϊόντα ΠΟΠ που παράγονται στην Κεφαλλονιά.