3 νέα βίντεο για την τουριστική προβολή της Θεσσαλίας- Δείτε τα

04-04-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Τρία νέα βίντεο προβολής εντάσσονται στη νέα τουριστική καμπάνια της «Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία», με τίτλο “Thessaly: Handcrafted by Time” που έχει ως στόχο την αποτύπωση του ποικίλου τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας και την προβολή των εμπειριών που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης.

Θέτοντας ως πρωταρχικής σημασίας στόχο τη δημιουργία περιεχομένου και τη συνεχή ανανέωση του, εδώ και δυο χρόνια, μεταξύ άλλων, η Σύμπραξη «χτίζει» ένα ολοκληρωμένο Content Portfolio με πλούσιο και πρωτότυπο οπτικοακουστικό υλικό. 

Το Content Portfolio της καμπάνιας σήμερα «παραδίδει» ένα αξιόλογο περιεχόμενο που περιλαμβάνει: 

-40 Travel Stories 25.000 λέξεων σε ελληνικά και αγγλικά 

-περισσότερες από 200 φωτογραφίες ψηφιακής χρήσης

-επτά ταινίες, συμπεριλαμβανομένων και των τριών νέων ταινιών, αφιερωμένες στο «εμπειρολόγιο» της Θεσσαλίας

Tα τουριστικά χαρακτηριστικά της Θεσσαλίας

Οι τρείς νέες ταινίες αναδεικνύουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τη μοναδικότητα της Θεσσαλίας, με πλάνα και καρέ που «απαθανατίζουν» την ψυχή της περιφέρειας: 

Η αρμονική συνύπαρξη βουνού και θάλασσας στη Θεσσαλία κρύβει μυστικά που αποκαλύπτονται στην ταινία Crafted by Nature. Πλήθος δραστηριοτήτων, συναρπαστικές εμπειρίες δράσης, εναλλαγές στιγμών αδρεναλίνης και χαλάρωσης, με φόντο το μαγευτικό της τοπίο, προσκαλούν τον επισκέπτη να την απολαύσει στο έπακρο. Η πόλη της Λάρισας με τη νεανική διάθεση παραμένει ανοικτή στην ιστορία, την τέχνη και τον πολιτισμό και σε καλεί να ανακαλύψεις τους θησαυρούς της όλο τον χρόνο μέσα από την ταινία Crafted by the Seasons. Τέλος, με κύριους πρωταγωνιστές τους ανθρώπους της, η ταινία Crafted by Human Touch εστιάζει στη μοναδικότητα των κατοίκων της Θεσσαλίας, που εδώ και αιώνες συνδέουν την ύπαρξη τους με τα δημιουργήματα που παράγουν με τα ίδια τους τα χέρια- παραδοσιακά προϊόντα, έργα τέχνης, ήθη και έθιμα, που διατηρούνται ανέπαφα στο πέρασμα των χρόνων. 

Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία. H MARKETING GREECE του ΣΕΤΕ κι η Coca-Cola Τρία Έψιλον ένωσαν τις δυνάμεις τους σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας σχεδιάζοντας και υλοποιώντας στα πλαίσια της Σύμπραξης, ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής και δράσεων με πλήρη τεχνική υποστήριξη και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών για την ανάπτυξη του Περιφερειακού Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας.

Η κεντρική ταινία είναι η ακόλουθη...

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια