Εκπαίδευση στις Ανθρώπινες και Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό

10-03-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Σύνδεσμος Προστασίας και Ορθολογικής Ανάπτυξης του Κορινθιακού Κόλπου ενέκρινε τη συμμετοχή των Δήμων-Μελών του σε σεμινάρια εκπαίδευσης με θέμα τις «Ανθρώπινες και Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό».

Στόχος είναι η εκπαίδευση και η ενημέρωση των στελεχών που απαρτίζουν τις τουριστικές επιτροπές του κάθε δήμου, καθώς και όσων επαγγελματιών ενδιαφέρονται, τόσο για την βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών, όσο και για την καλύτερη οργάνωση των τουριστικών επιχειρήσεων στο πλαίσιο της προβολής τους.

Το πρόγραμμα των σεμιναρίων περιλαμβάνει την εξής θεματολογία:

Α. ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

α. Ελευθερία συμπεριφοράς / ιδιωτικότητα

β. Όρια ελευθερίας συμπεριφοράς / Νόμοι / Κανόνες (Απαλλοτρίωση ελευθερίας στο όνομα της ομαλής λειτουργίας των Κοινωνιών).

γ. Η συμπεριφορά του καταναλωτή διακοπών

δ. Οι ανθρώπινες σχέσεις στον Τουρισμό (Υπηρεσία του ανθρώπου προς τον άνθρωπο)

ε. Τα κίνητρα των ανθρώπινων πράξεων: πολεμικό (αθλητισμός, περιπέτεια), κίνητρο αναγκών (αυτοσυντήρηση - ασφάλεια), κίνητρο χαράς (ψυχαγωγία) και κίνητρο στοργής (φιλία, ανθρωπισμός).

στ. Ο άνθρωπος κατά τον Ιονέσκο (συμπεριφορά).

Διάρκεια: 60 λεπτά.

Β. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

α. Ο άνθρωπος ως κοινωνικό όν.

β. Τα στοιχεία της επικοινωνίας : Πομπός-δέκτης- μήνυμα (ανάλυση).

γ. Η κουλτούρα ( ανάλυση συνθετικών στοιχείων)

δ. Η μετάδοση μηνυμάτων (μαζοψυχή / συλλογική συνείδηση).

ε. Λογική/Θυμικό

στ. Λογική-πειθώ-επιχείρημα

ζ. Θυμικό-υποβολή-αξίωμα (δόγμα).

η. Συνειδητό-Υποσυνείδητο

θ. Εφαρμογές της υποβολής (πείραμα Παυλώφ) στον Τουρισμό.

ι. Χρωματοθεραπεία (επηρεασμός των χρωμάτων στη συμπεριφορά του πελάτη).

Διάρκεια: 60 λεπτά

Γ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

α. Ορισμός- Ανάλυση

β. Η εμπιστοσύνη στη σχέση του παρόχου των υπηρεσιών με τον καταναλωτή

γ. Ο «γυάλινος πύργος» ως εφαρμογή των εσωτερικών και εξωτερικών δημοσίων σχέσεων.

δ. Εσωτερικές δημόσιες σχέσεις (σχέσεις διοίκησης-εργαζομένων, κίνητρα αποδοτικότητας-Βιομηχανικές Σχέσεις). ε. Εξωτερικές Δημόσιες Σχέσεις (Σχέσεις επιχείρησης – πελάτη κατά την παραμονή του στην επιχείρηση και μετά την αποχώρησή του).

Διάρκεια: 60 λεπτά.

Δ. CASE STUDIES

α. Το χαμόγελο ως μέσο προσέγγισης

β. Ο χαιρετισμός με ονοματοδοσία πελάτη

γ. Ο θόρυβος του καθαρισμού vs η ηρεμία του πελάτη

δ. Το τηλεφωνικό κέντρο.

Ε. Οι τουαλέτες.

Διάρκεια: 30 λεπτά

 

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη