Δήμος Μήλου: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018

27-02-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Μήλου ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2018.

Το πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα εξής:

Α.ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ 2018

Β .ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

1.Σχεδιασμός , Κατασκευή , Εκτύπωση τουριστικού φυλλαδίου

2.Προμήθεια ψηφιακών μέσων αποθήκευσης (USB stick )

3. Ανακατασκευή Τουριστικής ιστοσελίδας Δήμου Μήλου

4.Παραγωγή ντοκιμαντέρ για τον πολιτισμό και τα Ιστορικά Μνημεία της Μήλου

5.Διαφημιστικές καταχωρήσεις έντυπες, ηλεκτρονικές, κινούμενες κάλ.

Γ. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ Η ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

1.Φιλοξενία δημοσιογράφων μεμονωμένα η σε ομάδες (Press trips) από έγκριτα ταξιδιωτικά και άλλα έντυπα από χώρες που αποτελούν αγορές προτεραιότητας για την Μήλο .

2.Φιλοξενία ταξιδιωτικών πρακτόρων μεμονωμένα η σε ομάδες (Famm trip ) από ταξιδιωτικά πρακτορεία σε χώρες που αποτελούν αγορές προτεραιότητας για την Μήλο

3.Φιλοξενία Travel Blogger – Travel writer μεμονωμένα η σε ομάδες (Press trips με κριτήριο την εμπορικότητα (Followers) καθώς και το κοινό στο οποίο απευθύνονται .

Θα υπάρχει συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την χρηματοδότηση των αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων σε press trip και Famm Trip .Διερεύνηση και αναζήτηση ευκαιριών προβολής και επίσκεψη δημοσιογράφων χωρίς κόστος.

Φιλοξενία, σίτιση, ξεναγήσεις θα γίνουν με την υποστήριξη τον φορέων του τουρισμού της Μήλου και η εταιρεία συμβούλων θα αναλάβει την προσέλκυση, πρόσκληση των δημοσιογράφων. Ενδέχεται να χρειαστεί η κάλυψη μετακίνησης.

Παρατήρηση: Η δημοσιότητα που προκαλούν οι bloggers-δημοσιογράφοι που επισκέπτονται τον προορισμό συνήθως δεν εξαντλείται στα στενά όρια ενός δημοσιεύματος ή ορισμένων post που δημοσιεύσουν για τον προορισμό αμέσως μετά το press trip. Οι δημοσιογράφοι- bloggers παραμένουν στην διάθεση του προορισμού και συνήθως δημοσιεύουν επιπλέον άρθρα σε Μέσα που θα συνεργαστούν τα επόμενα χρόνια. Επιπλέον όλοι σχεδόν οι bloggers δημοσιεύουν φωτογραφικό υλικό και κείμενα του προορισμού στα social media για μεγάλη χρονική διάρκεια.

Δ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

1.Πραγματοποίηση ειδικής εκδήλωσης – παρουσίασης του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό τουριστικούς πράκτορες, Tour Operators, και δημοσιογράφους σε μια εκ των αγορών ενδιαφέροντος του εξωτερικού όπως Ιταλία, Γαλλία, Αυστρία.

Ε. ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

Ενδεικτικά

- Προβολή του πολιτιστικού τουρισμού και υποστήριξη της καμπάνιας για τον Επαναπατρισμό του αγάλματος της Αφροδίτης της Μήλου

-Με στόχο την ανάδειξη του Τουρισμού δραστηριοτήτων υπάρχει επαφή με την Red Bull κορυφαία εταιρεία στην προώθηση αθλητικών γεγονότων παγκοσμίως.

-Δίνοντας έμφαση στο γαστρονομικό Τουρισμό υπάρχει επαφή με τον Αντιπρόεδρο του Russian Culinary Association που μπορεί να σχηματίσει αποστολή με Ρώσους σεφ, δημοσιογράφους, bloggers σε συνεργασία με τη Ρωσική τηλεόραση.

-Για το «άνοιγμα» της αγοράς της Αυστραλίας υπάρχει επαφή με την ομάδα του κορυφαίου Ελληνοαυστραλού σεφ κ. Γιώργου Καλομπάρη για την οργάνωση επίσκεψης με στόχο την ανάδειξη της γαστρονομικής ιστορίας της Μήλου.

- Για την προώθηση του προσκυνηματικού – θρησκευτικού Τουρισμού εξετάζεται συνεργασία με την Ιερά Αρχιεπισκοπή και την Ιερά Μητρόπολη Σύρου.

-Επαφή με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας στο Γιοχάνεσμπουργκ για την προσέλκυση τουριστών που λόγω των ακριβών αεροπορικών εισιτηρίων, είναι υψηλού οικονομικού επιπέδου.

-Οργάνωση press trip με μέλη του Οργανισμού Czech Travel Press

-Πιθανότητα συνεργασίας με το Greek Festival of Sydney

-«Διασπορίτες» : Μια νέα μορφή εισερχόμενου τουρισμού

Η οικονομική κρίση και η ύφεση που ήδη μαστίζει την ελληνική κοινωνία στέρησε τα τελευταία χρόνια μια σημαντική μερίδα επισκεπτών στους τουριστικούς προορισμούς .Οι Έλληνες είτε δεν ταξιδεύουν καθόλου είτε περιορίζουν το χρόνο των διακοπών τους είτε ξοδεύουν λιγότερα από άλλες χρονιές. Ωστόσο, η μεγάλη φυγή, κυρίως νέων, για αναζήτηση εργασίας σε χώρες του εξωτερικού τους έδωσε την οικονομική δυνατότητα που είχαν στερηθεί όσο βρίσκονταν στην Ελλάδα και, παράλληλα, τους τόνωσε την ανάγκη να βρεθούν τους καλοκαιρινούς κυρίως μήνες στην πατρίδα, όχι μόνο για να επισκεφθούν οικεία πρόσωπα αλλά και για να κάνουν διακοπές. Δημιουργήθηκε λοιπόν μια νέα μορφή εσωτερικού (από πλευράς ιθαγένειας και καταγωγής) τουρισμού με χαρακτηριστικά όμως εξωτερικού-εισερχόμενου Τουρισμού. Θεωρείται αναγκαία συνεπώς η προσέγγιση αυτής της ειδικής μερίδας υποψήφιων τουριστών και για το λόγο αυτό υπάρχει επαφή με ομογενειακές οργανώσεις προκειμένου να προωθηθεί η Μήλος ως προορισμός διακοπών.

-Επαφή με τις Λέσχες Φιλίας του Δήμου Αθηναίων κατόπιν επικοινωνίας με την υπεύθυνη για ενημέρωση για διοργάνωση εκδρομής των μελών τους

 

 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο