Πώς θα προβληθεί η Πάρος το 2018

13-02-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Συμμετοχή σε 18 συνολικά εκθέσεις, ειδικές δράσεις προβολής  σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος και ολοκληρωμένο πακέτο ενεργειών ψηφιακής προώθησης και ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος με έμφαση σε ειδικό κοινό , περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων το πρόγραμμα του Δήμου Πάρου για το 2018.

Στόχος της εφετινής χρονιάς, όπως επισήμανε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Χρήστος Χριστόφορος, είναι να αρχίσει μια εβδομάδα πριν το Πάσχα και να διαρκέσει έως τις 15 Οκτωβρίου «λόγω της  σταδιακά αυξανόμενης τουριστικής κίνησης».

Ο κ. Χριστόφορος , παρουσίασε στο Δημοτικό Συμβούλιο το σύνολο των εξειδικευμένων δράσεων που καταρτίστηκαν σε συνεργασία με την εταιρία συμβούλων του Δήμου και, μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν:

Παράλληλα με τις παραπάνω δράσεις θα συνεχιστούν τα ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων από το εξωτερικό καθώς και οι Β2Β συναντήσεις στο πλαίσιο των εκθέσεων.

 

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»