Συμμετοχή σε 18 συνολικά εκθέσεις, ειδικές δράσεις προβολής σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος και ολοκληρωμένο πακέτο ενεργειών ψηφιακής προώθησης και ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος με έμφαση σε ειδικό κοινό , περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων το πρόγραμμα του Δήμου Πάρου για το 2018.
Στόχος της εφετινής χρονιάς, όπως επισήμανε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Χρήστος Χριστόφορος, είναι να αρχίσει μια εβδομάδα πριν το Πάσχα και να διαρκέσει έως τις 15 Οκτωβρίου «λόγω της σταδιακά αυξανόμενης τουριστικής κίνησης».
Ο κ. Χριστόφορος , παρουσίασε στο Δημοτικό Συμβούλιο το σύνολο των εξειδικευμένων δράσεων που καταρτίστηκαν σε συνεργασία με την εταιρία συμβούλων του Δήμου και, μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν:
Παράλληλα με τις παραπάνω δράσεις θα συνεχιστούν τα ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων από το εξωτερικό καθώς και οι Β2Β συναντήσεις στο πλαίσιο των εκθέσεων.