Το Thessbrunch και το κουλούρι που πήγε στο… διάστημα

12-02-18 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η επιτυχία του Thessbrunch ενέπνευσε τον Θανάση Φούκη, ο οποίος έστειλε το κουλούρι της Θεσσαλονίκης στο…διάστημα! Όπως είπε μετά το τέλος της επιχείρησης που στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία, το project της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ήταν αυτό που έδωσε το έναυσμα στον ίδιο και τους συνεργάτες του για να προχωρήσουν σε αυτό το πρωτότυπο εγχείρημα για το οποίο «μιλάνε» τις τελευταίες ημέρες όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. 

«Γνωρίζοντας για την καμπάνια του Thessbrunch με το κουλούρι, πήραμε το έναυσμα και μετά από πολλούς υπολογισμούς και τον κατάλληλο συντονισμό, το κουλούρι Θεσσαλονίκης μπήκε στη στρατόσφαιρα. Την Τετάρτη 07 Φεβρουαρίου στις 16:12 το κουλούρι απογειώθηκε από την Πτολεμαΐδα και αφού έφτασε στα 39km υψόμετρο, προσγειώθηκε στο Χορτοκόπι Καβάλας ύστερα από 3 ώρες και 52 λεπτά πτήση. Το εγχείρημα ολοκληρώθηκε με επιτυχία καθώς καταφέραμε να μεταδώσουμε ζωντανά εικόνες και τηλεμετρία από την στρατόσφαιρα εκπέμποντας στα 434Μhz», μας είπε ο Θανάσης Φούκης.

Το συγκεκριμένο RBR project ξεκίνησε σαν concept της ομάδας Daedalus missions τον Σεπτέμβριο του 2017 όταν ο Steve Ketner (Σταύρος Τσιρλίδης) του πρότεινε να στείλει το κουλούρι στο διάστημα «Θυμάμαι τον ενθουσιασμό μας στο πόσο τρελό ακούστηκε και ταυτόχρονα πόσο catchy ήταν ο τίτλος. Δεν είχα μόνο παρά να σκεφτώ τον τρόπο για να καταφέρουμε κάτι τέτοιο», αναφέρει γεμάτος ενθουσιασμό ο Θανάσης, ο οποίος όχι μόνο βρήκε τον τρόπο άλλα είδε το όνειρο του να γίνεται πραγματικότητα. 

Η Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης ευχαριστεί τον Θανάση Φούκη και τους συνεργάτες του που ανέβασαν το κουλούρι Θεσσαλονίκης σε…άλλο επίπεδο. 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι