Αποφάσεις έλαβαν ο Δήμος Χερσονήσου και ο Δήμος Πλατανιά με σκοπό την τουριστική προώθηση.
Ο Δήμος Χερσονήσου ενέκρινε τη δημιουργία βίντεο τουριστικής προβολής. Η δημιουργία βίντεο κρίθηκε σκόπιμη για την επίτευξη των στόχων του Δήμου που έχουν ως εξής:
Α) αύξηση της επισκεψιμότητας στον Δήμο
Β) τόνωση της παρουσίας του Δήμου στις σημαντικότερες τουριστικές αγορές, εγχώριες και παγκόσμιες
Γ) επαναπροσδιορισμός του Δήμου Χερσονήσου, μετά την συνένωση των τεσσάρων Δήμων σαν ένας νέος ολοκληρωμένος τουριστικός προορισμός με επιπλέον συγκριτικά πλεονεκτήματα Δ) ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του Δήμου Χερσονήσου διεκδικώντας έτσι μεγαλύτερο μερίδιο στις τουριστικές αγορές από ανταγωνιστικούς προορισμούς.
Ε) ανάδειξη του Δήμου ως ένας σημαντικός παίκτης στο παγκόσμιο τουριστικό πανόραμα (μεγάλος αριθμός κλινών, σύγχρονων τουριστικών υποδομών και ποιοτικών υπηρεσιών, πολιτιστικών και φυσικών πόρων).
ΣΤ) άμβλυνση της εποχικότητας
Ζ) επιμήκυνση τουριστικής περιόδου
Επίσης, ο Δήμος Χερσονήσου ενέκρινε το λογοτύπου LAND OF EXPERIENCES για την τουριστική προβολή του και την χρησιμοποίησή του στο εξής για την εξυπηρέτηση αυτού του σκοπού (στην ιστοσελίδα, σε πληροφοριακό υλικό κλπ).
Από την πλευρά του ο Δήμος Πλατανιάς ανέθεσε την «Προμήθεια εντύπου τουριστικής προβολής» στην εταιρεία OLYMPIAN PANTHEON ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΕΛΕΝΗ έναντι δαπάνης 1.860 ευρώ με ΦΠΑ.