Η φωτογραφία της Θεσσαλονίκης που κέρδισε σε διαγωνισμό στο Instagram

20-12-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Δύο γυναίκες, μια φοιτήτρια και μια ιδιωτική υπάλληλος , είναι οι νικήτριες των διαγωνισμών που πραγματοποίησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο Instagram και στο Facebook.

Οι δύο νικήτριες ,Άννα Ανδριανίδου και Φαίδρα Μιχαηλίδου παρέλαβαν από τα χέρια της προέδρου του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλας Πατουλίδου τα δυο tablet που είχαν οριστεί ως συμβολικό έπαθλο για τους νικητές του Διαγωνισμού Φωτογραφίας για τη Θεσσαλονίκη (στο Instagram) και του Διαγωνισμού Συμμετοχής στη σελίδα Τhessaloniki Τravel στο Facebook.

H φωτογραφία της Άννας Ανδριανίδου συγκέντρωσε 28.247 likes, μεταξύ 3839 φωτογραφιών που αναρτήθηκαν στο Instagram από χιλιάδες χρήστες, με θέμα εικόνες της Θεσσαλονίκης. Η φωτογραφία της που «ψήφισαν» οι ίδιοι οι χρήστες των social media ως καλύτερη, απεικονίζει από ψηλά την «καρδιά της Θεσσαλονίκης», την πλατεία Αριστοτέλους. Άλλες 20 φωτογραφίες που κατατάχθηκαν με τον ίδιο τρόπο (likes) και διακρίθηκαν θα χρησιμοποιηθούν για την προβολή της Θεσσαλονίκης διεθνώς.

«Φωτογραφίζω συνεχώς τη Θεσσαλονίκη που αγαπώ. Αυτή είναι μια φωτογραφία της πλατείας από ψηλά .Δεν περίμενα ότι θα είναι η καλύτερη και γι’ αυτό χάρηκα περισσότερο» ανέφερε η 18χρονη φωτογράφος.

Η κα Φαίδρα Μιχαηλίδου αναδείχθηκε νικήτρια μετά από κλήρωση (τυχαία) συμμετέχοντας στη δραστηριότητα της σελίδας του Οργανισμού, Τhessaloniki Τravel, στο Facebook κάνοντας tag  σε φίλους . « Είδα το post σε κάποια ανάρτηση και πήρα μέρος στο διαγωνισμό με μια ελπίδα. Δεν το περίμενα αλλά… έγινε!» ανέφερε η ίδια.

«Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης, αυτοί που αγαπούν την πόλη, μπορούν να γίνουν με τη δική τους ματιά οι καλύτεροι πρεσβευτές της Θεσσαλονίκης. Δεν θα σταματήσουμε να το στηρίζουμε αυτό» τόνισε η πρόεδρος του ΟΤΘ παραδίδοντας τα tablet στις δύο νικήτριες. Οι Θεσσαλονικείς, πρόσθεσε, μπορούν να βοηθήσουν πολύ περισσότερο απ’ όλους στην προβολή και στην αύξηση αναγνωρισιμότητας της πόλης».

Η κα Πατουλίδου τόνισε ότι «οι φωτογραφίες που διακρίθηκαν στο Διαγωνισμό μέσα στο Instagram είναι διαθέσιμες μέσω του Οργανισμού σε όλους τους φορείς της πόλης προκειμένου να τις αξιοποιήσουν για την προβολή της».

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο