Περιφέρεια Δ. Ελλάδος: Ταξιδιωτικό φυλλάδιο για την Ηλεία

26-10-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ενέκρινε τη διάθεση πίστωσης 13.000 ευρώ με ΦΠΑ για την υλοποίηση συμπληρωματικής δράσης τουριστικής προβολής για τη δημιουργία, μετάφραση και εκτύπωση σε 4 γλώσσες ταξιδιωτικού φυλλαδίου για το νομό Ηλείας (10.000 αντίτυπα).

Αυτό που έχει διαπιστωθεί είναι ότι έως τώρα δεν επικοινωνείται διακριτά το USP (Unique Selling Proposition) των προορισμών και τα landmarks - όπως αυτό της Αρχαίας Ολυμπίας. Το USP είναι αυτό που διαφοροποιεί το προϊόν, παρέχοντας το απαιτούμενο προβάδισμα, ώστε να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και προέρχεται συνήθως από τα μοναδικά, μη αντιγράψιμα χαρακτηριστικά της υπό διαφήμιση περιοχής.

Απόρροια της παραπάνω διαπίστωσης είναι η ανάγκη να αναδειχθούν επαρκώς και με ολοκληρωμένο τρόπο τα ιδιαίτερα τουριστικά χαρακτηριστικά των επιμέρους περιοχών της Δυτικής Ελλάδας, τα οποία πολλές φορές αποτελούν και τις πιο συναρπαστικές πτυχές αυτής.

Προς την κατεύθυνση αυτή, η Περιφέρεια θεωρεί ουσιαστική τη δημιουργία ενός ξεχωριστού ταξιδιωτικού φυλλαδίου, το οποίο θα προσεγγίζει αποκλειστικά και θα αναδεικνύει με ολοκληρωμένο τρόπο την Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας ως τουριστικό προορισμό, καθώς οι ταξιδιωτικοί κατάλογοι και τα φυλλάδια αποτελούν βασικά εργαλεία του τουριστικού μάρκετινγκ.

Μιλώντας ειδικά για την Ηλεία, τα μοναδικά πολιτισμικά και περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά που διαθέτει μπορούν να μετατραπούν σε αυτό που περιγράφηκε πιο πάνω ως μοναδική πρόταση πώλησης (Unique Selling Proposition).Χτίζοντας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, υπάρχουν τρία βασικά στοιχεία που πρέπει να διαθέτει το φυλλάδιο, ώστε να γίνει ξεχωριστό:

- Θα πρέπει να έχει νόημα για τους επισκέπτες , να ικανοποιεί δηλαδή μια ανάγκη τους και να αναγνωρίζουν πως δεν μπορούν να την καλύψουν αλλού.

- Θα πρέπει να είναι αξιομνημόνευτο, με ευρεία θεματολογία, ελκυστικό κείμενο και φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, σύμφωνα με τις σύγχρονες απαιτήσεις του μάρκετινγκ.

-Θα πρέπει να αγγίζει το συναίσθημα των καταναλωτών.

διαβάστε ακόμα

Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία