Στρατηγική μάρκετινγκ για τον τουρισμό στην Αστυπάλαια

23-10-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

O Δήμος Αστυπάλαιας ανέθεσε στον όμιλο συμβούλων τουρισμού MTC GROUP το ετήσιο πλάνο ενεργειών για την προώθηση και ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος του νησιού. 

Στο πλαίσιο του έργου θα σχεδιαστεί και υλοποιηθεί η στρατηγική marketing και επικοινωνίας του προορισμού για να προσδιοριστούν τα κύρια χαρακτηριστικά και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του. Η στρατηγική θα αποτυπωθεί και εφαρμοστεί σε ολοκληρωμένη καμπάνια δημοσίων σχέσεων, δημοσιότητας και ψηφιακής προβολής με στόχευση στο ελληνικό και διεθνές κοινό, τόσο σε επίπεδο ταξιδιωτών αλλά και επαγγελματιών του χώρου του τουρισμού.

Το σύνολο των δράσεων του έργου τοποθετείται σε ένα masterplan ενεργειών που είναι χρονικά προσδιορισμένο και στοχοποιημένο. Πιο συγκεκριμένα, στις υπηρεσίες που αναλαμβάνει να εκτελέσει ο όμιλος MTC GROUP περιλαμβάνεται η στρατηγική ψηφιακού marketing και δημιουργικής εκτέλεσης, η ανάπτυξη περιεχομένου (κείμενα, φωτογραφικό υλικό, video), η συμβουλευτική τόσο σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων όσο και στη διαχείριση των ψηφιακών εργαλείων και καναλιών του Δήμου Αστυπάλαιας, η προβολή από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η διαχείριση της κοινότητας μελών καθώς και το πλάνο δημοσιότητας και δημοσίων σχέσεων (οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών, προγραμματισμό συναντήσεων εντός και εκτός των εκθέσεων με δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες,  επισκέψεις bloggers, vloggers, instagrammers κλπ). 

H αντιδήμαρχος, υπεύθυνη για θέματα τουριστικής προβολής, κυρία Μαρία Καμπούρη δήλωσε: «κύριος στόχος των ενεργειών μας είναι η τοποθέτηση της Αστυπάλαιας ως προορισμό ελκυστικό σε ένα τουριστικό κοινό υψηλής ποιότητας και η παράλληλη μείωση της εποχικότητας. Η συνεργασία με το MTC GROUP θα μας βοηθήσει να δημιουργήσουμε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων του νησιού που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες τάσεις και ανάγκες και να το προωθήσουμε μέσω ενός πλέγματος δράσεων για την επίτευξη του στόχου μας».

Με το έργο αυτό εγκαινιάζεται η συνεργασία του ομίλου με την Μαρία Τζάννου / THE STORY TAILORS για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των ενεργειών ανάπτυξης πολυγλωσσικού και πολυμεσικού περιεχομένου, ψηφιακής προβολής και προώθησης μέσω των social media. Η Μαρία Τζάννου διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην επικοινωνία και προώθηση μαρκών στο ψηφιακό περιβάλλον, ενώ τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται στην προώθηση προορισμών, φορέων και επιχειρήσεων στον τομέα του τουρισμού. 

Η Αστυπάλαια, ένας από τους δυναμικά ανερχόμενους προορισμούς της Ελλάδας, με πλούσια ιστορία 7.000 χρόνων, θρησκευτικά και πολιτιστικά στοιχεία, φυσική ομορφιά και τις απαραίτητες υποδομές, προσφέρει ξεχωριστές εμπειρίες διακοπών τόσο σε οικογένειες όσο και σε νέους. Η φιλόξενη διάθεση των κατοίκων, τα τοπικά εδέσματα και η ποιοτική νυχτερινή ζωή συνθέτει μία εξαιρετική πρόταση διακοπών.

 

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός