Νέα Διαδικτυακή Πύλη από τη Μαρίνα Κω

13-10-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η μονομετοχική εταιρεία εκμετάλλευσης τουριστικού λιμένα στη Κω ανέθεσε την υπηρεσία σχεδιασμού της διαδικτυακής της πύλης και υποστήριξης αυτής στην κ. Αλαβέρα Παναγιώτη έναντι του ποσού των 3.800 ευρώ με ΦΠΑ.

Σκοπός της υπηρεσίας είναι η ανάπτυξη νέας ολοκληρωμένης Διαδικτυακής Πύλης της Μαρίνας Κω με γνώμονα την:

- Ευχρηστία

- Επεκτασιμότητα

- Πλήρη ανεξαρτησία και αυτονομία σε συντήρηση και ανάπτυξη νέων εφαρμογών.

- Ελκυστική προβολή και απεικόνιση του περιεχομένου και των ενοτήτων.

- Προβολή του πληροφοριακού περιεχόμενου και των υπηρεσιών της διαδικτυακής πύλης και σε κινητές συσκευές 3ης γενιάς. Μέσα από το περιεχόμενο αλλά και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχει η σύγχρονη τεχνολογία, η Μαρίνα Κω φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα ισχυρό εργαλείο που θα βοηθήσει αποτελεσματικά στην προσέλκυση νέων επισκεπτών στην Μαρίνα, στην αναβάθμιση της παρεχόμενης πληροφόρησης και εξυπηρέτησης τους.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι