Τουρισμός: "Ανεβαίνει" η Χαλκιδική στη γερμανική αγορά

05-10-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Καλεσμένος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής βρέθηκε για 3 μέρες, ο Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Οργανισμού στη Γερμανική Αγορά, Karsten Voss. Έπειτα από μία καλή τουριστική χρονιά, όπου σημειώθηκε μία αύξηση της τάξης 7-8% από τη Γερμανική αγορά, Ο ΤΟΧ φιλοξένησε τον κ Voss στη Χαλκιδική στις 25-27 Σεπτεμβρίου, ο οποίος επισκέφτηκε εκ νέου πολλές περιοχές του Νομού, συνομίλησε με τους επιχειρηματίες του τουρισμού και ενημερώθηκε για τις καινούριες επενδύσεις που θα υλοποιηθούν τα επόμενα χρόνια.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του είχε την ευκαιρία να μεταφέρει στους επιχειρηματίες και τους φορείς του Νομού, τα τελευταία νέα από τη Γερμανική αγορά που θέλουν τη Χαλκιδική έναν από τους πιο αναπτυσσόμενους προορισμούς στην Ελλάδα με 2ψήφιο αριθμό αύξησης σύμφωνα με τους μεγαλύτερους Γερμανικούς τουρ οπερέιτορ (Der Touristic, Schauinsland, Alltours). Αυτό είναι αποτέλεσμα 3 κυρίως παραγόντων: της στρατηγικής που έχει αναπτύξει ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής τα τελευταία 4 χρόνια μέσα από συντονισμένες δράσεις (συμμετοχή σε πάνω από 70 workshop, roadshows, εκθέσεις ετησίως σε όλη τη Γερμανία, φιλοξενία Γερμανικών δημοσιογραφικών αποστολών, κοινές καμπάνιες με μεγάλους Γερμανικούς ΤΟ, ψηφιακές καμπάνιες εστιασμένες στη Γερμανική αγορά μέσω των κοινωνικών δικτύων του Οργανισμού αλλά και μέσω των καναλιών της DiscoverGreece), της αναβάθμισης των εγκαταστάσεων και των υπηρεσιών των τουριστικών επιχειρήσεων της Χαλκιδικής και της ασφάλειας που προσφέρει ο προορισμός.

 Ο στόχος του Οργανισμού -για την επόμενη 4ετία- είναι η συνέχιση της αύξησης επισκεπτών από τη Γερμανία και η προβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού κυρίως του περιπατητικού τουρισμού (οι Γερμανοί ξοδεύουν σχεδόν 8 δισεκατομμύρια Ευρώ ετησίως για εναλλακτικές μορφές τουρισμού σύμφωνα με το Γερμανικό Οργανισμό Hiking), η οποία θα επιφέρει και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Για το λόγο αυτό, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συνεχίζει τις προσπάθειες σχεδιασμού ενός δικτύου περιπατητικών διαδρομών με σεβασμό στο περιβάλλον και την πολιτιστική/ιστορική κληρονομιά του τόπου με σκοπό την πιστοποίηση τους από το Ευρωπαϊκό πρότυπο Leading Trails και το 2018, θα αποτελέσει την αρχή για τη νέα στρατηγική τοποθέτηση της Χαλκιδικής ως περιπατητικού προορισμού.

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι