Ξένοι δημοσιογράφοι και πράκτορες στην Κρήτη

03-10-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ανέλαβε τις δαπάνες για την πρόσκληση δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων στην Κρήτη.

Αναλυτικά, ο ΕΟΤ ανέλαβε τη δαπάνη για την αγορά ενός αεροπορικού εισιτηρίου διαδρομής Λονδίνο- Χανιά -Λονδίνο στις 13.10.2017 μετ΄ επιστροφής στις 18.10.2017, για την ταξιδιωτική συντάκτρια κα Lucy Gillmore, η οποία θα επισκεφθεί το διάστημα αυτό την Κρήτη με σκοπό την συλλογή απαραίτητου πληροφοριακού υλικού για την πραγματοποίηση σχετικού πολυσέλιδου αφιερώματος για λογαριασμό του δημοφιλούς βρετανικού περιοδικού γαστρονομίας Olive για την προώθηση και προβολή του γαστρονομικού τουρισμού της Κρήτης στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Το περιοδικό Οlive με μηνιαία κυκλοφορία 40.000 τεύχη είναι ένα από τα δημοφιλέστερα βρετανικά περιοδικά γαστρονομικού περιεχομένου με αναγνωστικό κοινό που ανήκει στην κατηγορία επισκεπτών ειδικού ενδιαφέροντος με ιδιαίτερα υψηλό μορφωτικό και εισοδηματικό επίπεδο.

Επίσης, ενέκρινε δαπάνη για την αγορά 15 αεροπορικών εισιτηρίων διαδρομής Μάντσεστερ- Ηράκλειο -Μάντσεστερ στις 17.10.2017 μετ΄ επιστροφής στις 20.10.2017 για τους συμμετέχοντες στο fam trip που διοργανώνει το Γραφείο ΕΟΤ  Μεγ. Βρετανίας & Ιρλανδίας σε συνεργασία με τον τουριστικό οργανισμό “On the Beach’’ αυτό το διάστημα στην Κρήτη με σκοπό την γνωριμία των τουριστικών πρακτόρων με το τουριστικό προϊόν του νησιού και την ταυτόχρονη ενίσχυση των ταξιδιωτικών κρατήσεων από την αγορά του Ην. Βασιλείου για το ερχόμενο έτος.

Ο Τουριστικός Οργανισμός ‘’On the Beach’’ αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία στο Ην. Βασίλειο, το οποίο ειδικεύεται σε πακέτα διακοπών ήλιου και θάλασσας καθώς και οικογενειακών διακοπών στην Ελλάδα και σε άλλους δημοφιλείς προορισμούς με περισσότερους από 4 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες στην ιστοσελίδα τους και αποτελεί ένα από τα πλέον δημοφιλή ταξιδιωτικά στο Ην. Βασίλειο μετά από τα Thomson, Thomas Cook, Expedia κ.λ.π. Επίσης διαθέτει κοινό 332.000 followers σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως twitter, facebook & Google με περίπου 1,5 εκατ. επισκέψεις μηνιαίως, ενώ το blog της εταιρείας δέχεται περί τις 5.000 επισκέψεις αντιστοίχως.

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός