Τουρισμός Κ. Μακεδονίας: Nέα καμπάνια για τα αξιοθέατα κοντά στη Θεσσαλονίκη

13-09-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

«Μόνο 60 λεπτά μακριά! – Just 60 minutes away!» είναι ο τίτλος της της νέας καμπάνιας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που υλοποιείται μέσω της Αντιπεριφέρειας Τουρισμού και Πολιτισμού της Π.Κ.Μ., η οποία παρουσιάζει θεματικά στον επισκέπτη τα αξιοθέατα της περιοχής, δίνοντας ξεχωριστή έμφαση στην εγγύτητά τους από την πόλη της Θεσσαλονίκης. 

Η καμπάνια υλοποιείται μέσω είκοσι σταθερών σταντ ελαφράς μεταλλικής κατασκευής δύο όψεων, στη μία πλευρά των οποίων απεικονίζεται ο ενιαίος χάρτης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με σημείο ένδειξης για το πού βρίσκεται ο επισκέπτης, ενώ στην άλλη πλευρά του σταντ παρουσιάζεται ένα από τα μοναδικά αξιοθέατα της Περιφέρειας. Μάλιστα στον χάρτη επισημαίνεται και η οδική διαδρομή που θα πρέπει να ακολουθήσει ο ταξιδιώτης για να επισκεφθεί το συγκεκριμένο αξιοθέατο. Τα σταντ αυτά έχουν τοποθετηθεί σε επιλεγμένους εξωτερικούς χώρους της Θεσσαλονίκης, όπου συγκεντρώνονται συνήθως επισκέπτες της πόλης (Λιμάνι, ΚΤΕΛ, κτλ). Κάποια από αυτά τα σταντ έχουν τοποθετηθεί εντός του χώρου της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης και έχουν τη δυνατότητα οι πολυάριθμοι επισκέπτες της Έκθεσης να τα δουν.

Σκοπός της καμπάνιας είναι να παρουσιάσει στον περιηγητή της Θεσσαλονίκης το ενοποιημένο τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που περιλαμβάνει αξιοθέατα, μνημεία και πλήθος άλλων τουριστικών, πολιτιστικών και φυσιολατρικών πόρων σε μικρή απόσταση μεταξύ τους. Έτσι, διευκολύνει την περιήγηση του επισκέπτη σε ποικίλες θεματικές διαδρομές της επιλογής του σε μικρό χρονικό διάστημα. 

«Στο πλαίσιο της ενοποιημένης παρουσίασης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειάς μας, υλοποιούμε μια νέα, πρωτότυπη καμπάνια με τίτλο “Μόνο 60 λεπτά μακριά! – Just 60 minutes away”, που αναδεικνύει τα τουριστικά, πολιτιστικά και ιστορικά αξιοθέατα της περιοχής μας, τα οποία βρίσκονται σε απόσταση μόλις μίας ώρας από την πόλη της Θεσσαλονίκης. Με τον τρόπο αυτό, αναδεικνύουμε τις πολλαπλές τουριστικές δυνατότητες και τις απαράμιλλες ομορφιές του τόπου μας, προτείνοντας στους επισκέπτες μια ευρεία δέσμη σύντομων θεματικών διαδρομών που μπορούν να επιλέξουν», υπογράμμισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος.

διαβάστε ακόμα

Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές
Ε.Ξ. Ρόδου | Αίτημα στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου για Τμήμα Σπουδών Φιλοξενίας στη Ρόδο
H Πάρος φιλοξένησε το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστιοπλοΐας OPTIMIST–U13