Ημερίδα για τον Μαραθώνα: «Branding - The City of Marathon»

16-08-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Εταιρεία Γενικού Τουρισμού "Timothy's Family", αντιλαμβανόμενη ότι ο Μαραθώνας αποτελεί μία ιστορική πόλη με πολλά στοιχεία που την καθιστούν μοναδική στον κόσμο και στα πλαίσια των ποικίλων δράσεων που έχει αναπτύξει με στόχο την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής και των επιχειρήσεων, διοργανώνει Ημερίδα με θέμα "Branding - The City of Marathon".

Η διοργάνωση της Ημερίδας αυτής έρχεται ως επιστέγασμα των προτάσεων για τη σύνταξη ενός σχεδίου Marketing και Branding της ευρύτερης περιοχής του Μαραθώνα, που είχε αναπτύξει -μεταξύ άλλων- ο κύριος Νίκος Χατζηκωνσταντής, ιδιοκτήτης της εταιρείας, κατά τη διάρκεια της εισηγήσεώς του στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing & Branding Τόπου στη Λάρισα.

Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017, στο αμφιθέατρο του ξενοδοχείου Golden Coast Hotel.

Στόχοι της Ημερίδας:

1) η δημιουργία συναντίληψης μεταξύ των αρχών και κατοίκων της πόλης σχετικά με τις βασικές αξίες και την ταυτότητα του Μαραθώνα και

2) η κατανόηση της αξίας ενός σχεδίου Marketing και Branding για την πόλη.

Στην εν λόγω Ημερίδα θα προσκληθούν να συμμετέχουν διοικητικά συμβούλια τοπικών φορέων και δημότες που ενδιαφέρονται για το μέλλον του τόπου. Με επικεφαλής τον Δρ. Αλέξη Δέφνερ, Καθηγητή στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, έγκριτοι επιστήμονες και επαγγελματίες του City Branding θα βοηθήσουν τους ενδιαφερόμενους να κατανοήσουν το αντικείμενο και να προγραμματίσουν τις επόμενες ενέργειές τους ως τόπος.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι