Δράσεις τουριστικής προώθησης από τους Δήμους Καρπάθου και Πάρου

07-08-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Αποφάσεις για δράσεις τουριστικής προώθησης των περιοχών τους έλαβαν οι Δήμοι Καρπάθου και Πάρου.

Ο Δήμος Καρπάθου προχωρά το σχέδιο δημιουργίας τουριστικής ταυτότητας (Brand name) στρατηγικού σχεδιασμού (marketing) σε χρονικό ορίζοντα τριετίας έναντι του ποσού των 19.964 ευρώ.

Στόχος αποτελεί ο σχεδιασμός και η στοχοθέτηση των αγορών και τμημάτων της αγοράς  που υπάρχει τουριστικό ενδιαφέρον για το νησί. Στο πλαίσιο θα επιδιωχθεί η καταγραφή και κατηγοριοποίηση της υπάρχουσας κατάστασης (προσφερόμενο προϊόν, δομές και υφιστάμενοι πελάτες) και ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος Επίσης, θα προσδιορισθεί η μεθοδολογία προσέγγισης αγορών,  και η επινόηση τόπων προσέγγισης πέρα από την κλασική διαφήμιση. Παράλληλα, θα κατατεθούν προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με το παραγόμενο προωθητικό υλικό καθώς και για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των διαφημιστικών ή προωθητικών ενεργειών. Επιπλέον, θα αναζητηθεί συμβουλευτική υποστήριξη σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων.

Ο Δήμος Πάρου ανέθεσε στην εταιρεία Μ. Ματθαιοπούλου – Σ. Κουτσιαύτης Ι.Κ.Ε. έναντι του ποσού των 5.183,20 ευρώ το έργο προμήθειας έντυπου – οδηγού σχετικά με τα πολιτιστικά μονοπάτια  της περιοχής  της Παροικιάς και της ευρύτερης Πάρου σε συνεργασία με την Επιτροπή Ανάδειξης Πολιτιστικής Κληρονομιάς Πάρου, με σκοπό την τουριστική προβολή και ανάπτυξη του νησιού.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων