Αποφάσεις για δράσεις τουριστικής προώθησης των περιοχών τους έλαβαν οι Δήμοι Καρπάθου και Πάρου.
Ο Δήμος Καρπάθου προχωρά το σχέδιο δημιουργίας τουριστικής ταυτότητας (Brand name) στρατηγικού σχεδιασμού (marketing) σε χρονικό ορίζοντα τριετίας έναντι του ποσού των 19.964 ευρώ.
Στόχος αποτελεί ο σχεδιασμός και η στοχοθέτηση των αγορών και τμημάτων της αγοράς που υπάρχει τουριστικό ενδιαφέρον για το νησί. Στο πλαίσιο θα επιδιωχθεί η καταγραφή και κατηγοριοποίηση της υπάρχουσας κατάστασης (προσφερόμενο προϊόν, δομές και υφιστάμενοι πελάτες) και ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος Επίσης, θα προσδιορισθεί η μεθοδολογία προσέγγισης αγορών, και η επινόηση τόπων προσέγγισης πέρα από την κλασική διαφήμιση. Παράλληλα, θα κατατεθούν προτάσεις και εισηγήσεις σχετικά με το παραγόμενο προωθητικό υλικό καθώς και για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των διαφημιστικών ή προωθητικών ενεργειών. Επιπλέον, θα αναζητηθεί συμβουλευτική υποστήριξη σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων.
Ο Δήμος Πάρου ανέθεσε στην εταιρεία Μ. Ματθαιοπούλου – Σ. Κουτσιαύτης Ι.Κ.Ε. έναντι του ποσού των 5.183,20 ευρώ το έργο προμήθειας έντυπου – οδηγού σχετικά με τα πολιτιστικά μονοπάτια της περιοχής της Παροικιάς και της ευρύτερης Πάρου σε συνεργασία με την Επιτροπή Ανάδειξης Πολιτιστικής Κληρονομιάς Πάρου, με σκοπό την τουριστική προβολή και ανάπτυξη του νησιού.