Αποφάσεις για την τουριστική προώθηση των περιοχών τους έλαβαν οι Δήμοι Κεφαλλονιάς, Φολεγάνδρου και Πύλου-Νέστορος.
Ο Δήμος Κεφαλλονιάς ανέθεσε το έργο επανεκτύπωσης Εντύπων για δράσεις προβολής του Δήμου στην εταιρεία Life Think έναντι του ποσού των 7.688 ευρώ με Φ.Π.Α.
Ο Δήμος Πύλου-Νέστορος ανέθεσε το έργο της κατασκευής επίσημης τουριστικής ιστοσελίδας του Δήμου στην εταιρεία ΛΑΔΑΣ Ε. – ΚΑΣΤΡΙΤΣΕΑΣ Γ ΟΕ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, Α.Μ.Ε./Α.Μ.Α. έναντι του ποσού των 8.977,60 ευρώ με ΦΠΑ.
Ο Δήμος Φολεγάνδρου ανέθεσε στον κ. Ανάργυρο Δεκαβάλα το έργο δημιουργίας Ιστοσελίδας του Δήμου έναντι του ποσού των 3.472 ευρώ. Ο ιστότοπος θα περιλαμβάνει μία παρουσίαση του νησιού και τις επιλογές που έχει ο επισκέπτης σε αυτό. Για την προβολή του νησιού θα χρησιμοποιηθεί φωτογραφικό υλικό από το αρχείο του Δήμου καθώς και συμπληρωματική φωτογράφιση όπου χρειαστεί. Η γενικότερη φιλοσοφία για την παρουσίαση του νησιού θα είναι φωτοκεντρική, με έμφαση στις «καλές», «δυνατές», «εικαστικές» εικόνες και όχι μόνο στις «τουριστικές». Επίσης θα χρησιμοποιηθούν και εικόνες για την προβολή του νησιού εκτός καλοκαιρινής σαιζόν (Ιουνίου-Αυγούστου), με στόχο την ανάδειξη της ομορφιάς του και - γιατί όχι - την προσέλκυση επισκεπτών, όλες τις εποχές του χρόνου. Απαραίτητη και σημαντική προδιαγραφή για το σύνολο των σελίδων θα είναι η προσαρμογή τους σε κάθε πιθανή συσκευή πρόσβασης (από κινητό τηλέφωνο, τάμπλετ, φορητό ή επιτραπέζιο υπολογιστή).