Δράσεις τουριστικής προβολής από τους Δήμους Πόρου, Κασσάνδρας και Καβάλας

28-07-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Αποφάσεις για την τουριστική προώθηση των περιοχών τους έλαβαν οι Δήμοι Πόρου, Κασσάνδρας και Καβάλας.

O Δήμος Πόρου ενέκρινε την διάθεση πίστωσης ύψους 1.500 ευρώ για τη Διαφήμιση του προορισμού στο διαδίκτυο  μέσω Facebook και λοιπά δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο Δήμος Κασσάνδρας ενέκρινε την οργάνωση δράσεων στα πλαίσια της Τουριστικής προβολής του Δήμου Κασσάνδρας για την ανάδειξη πρωτοποριακών προϊόντων με βάση πρώτες ύλες από την περιοχή. Επίσης, ενέκρινε  τη δημιουργία εντύπου γαστρονομίας, οίνου και τοπικών προϊόντων του Δήμου.

Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας ενέκρινε δαπάνη 4.300 ευρώ για τη διαδικτυακή προβολή των υποδομών της μέσω καταχωρήσεων στη διαδικτυακή πλατφόρμα Grekomania της εταιρείας Μouzenidis που ειδικεύεται στη προώθηση τουριστικών προορισμών στη Ρωσία.

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού