Αποφάσεις για την τουριστική προώθηση των περιοχών τους έλαβαν οι Δήμοι Πόρου, Κασσάνδρας και Καβάλας.
O Δήμος Πόρου ενέκρινε την διάθεση πίστωσης ύψους 1.500 ευρώ για τη Διαφήμιση του προορισμού στο διαδίκτυο μέσω Facebook και λοιπά δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο Δήμος Κασσάνδρας ενέκρινε την οργάνωση δράσεων στα πλαίσια της Τουριστικής προβολής του Δήμου Κασσάνδρας για την ανάδειξη πρωτοποριακών προϊόντων με βάση πρώτες ύλες από την περιοχή. Επίσης, ενέκρινε τη δημιουργία εντύπου γαστρονομίας, οίνου και τοπικών προϊόντων του Δήμου.
Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας ενέκρινε δαπάνη 4.300 ευρώ για τη διαδικτυακή προβολή των υποδομών της μέσω καταχωρήσεων στη διαδικτυακή πλατφόρμα Grekomania της εταιρείας Μouzenidis που ειδικεύεται στη προώθηση τουριστικών προορισμών στη Ρωσία.