Η Οδύσσεια στην τουριστική στρατηγική του δήμου Κέρκυρας

02-06-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Παρουσία  του Δημάρχου Κέρκυρας, Κώστα Νικολούζου και της Διευθύντριας του Γραφείου της Υπουργού Τουρισμού και αντιπροέδρου του ΕΟΤ, Αγγελικής Χονδροματίδου, έγινε το πρωί της Τετάρτης, στο Ιστορικό Δημαρχείο, ευρεία σύσκεψη με αντικείμενο τη διαμόρφωση της τουριστικής στρατηγικής του Δήμου με την αξιοποίηση της Οδύσσειας του Ομήρου.

Στη σύσκεψη εξετάστηκαν όλες οι παράμετροι του εγχειρήματος και ανταλλάχτηκαν απόψεις για την υλοποίησή του.

Σε  δηλώσεις του μετά τη σύσκεψη ο  Δήμαρχος τόνισε: «Ολοκληρώσαμε μια σύσκεψη που αποτελεί ένα πιο ώριμο βήμα στην κατεύθυνση ανάδειξης μιας πολύ σημαντικής ιδέας που αναφέρεται στην περιοχή μας. Και έχουμε τη χαρά να είναι μαζί μας σήμερα η κ. Χονδροματίδου και να έχουμε τη βοήθεια του Υπουργείου Τουρισμού.  Η Οδύσσεια είναι  μια ιστορία με παγκόσμιους συμβολισμούς, που αφορά την ευρύτερη περιοχή μας και δεν μπορεί να την ιδιοποιηθεί κανείς. Από αυτήν μπορεί να παραχθούν δράσεις που θα μας τροφοδοτούν  στο διηνεκές. Συνεπώς, οι χειρισμοί απαιτούν προσεκτικά βήματα και  πιστεύω ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο. Σε  συνεργασία με τους άλλους δήμους της περιοχής μας θα καταρτίσουμε μια πρόταση η οποία θα απαντά σε όλα τα ερωτήματα».

Από την πλευρά της, η κ. Χονδροματίδου αναφέρθηκε καταρχήν στην στρατηγική του Υπουργείου που κινείται στην κατεύθυνση του τουρισμού 365 ημέρες το χρόνο, και μάλιστα σε συνεργασία με τις Περιφέρειες και τους Δήμους της χώρας ώστε με τα εργαλεία του Υπουργείου να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα κάθε περιοχής. Προσέθεσε δε ότι η στρατηγική αυτή αποδίδει ήδη καρπούς.

Όσον αφορά το θέμα της σύσκεψης, η κ. Χονδροματίδου είπε πως η Οδύσσεια αποτελεί ένα από 3 brand names της χώρας μας. «Έχουμε το know how» προσέθεσε, «απλώς αυτή η υπόθεση απαιτεί σεβασμό στην ιστορία,  σωστό συντονισμό και μεθοδολογία. Εμείς, ως Υπουργείο στηρίζουμε την προσπάθεια και σύντομα θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε συγκεκριμένες αποφάσεις».

Στη σύσκεψη συμμετείχε ο αντιδήμαρχος τουρισμού, Βασίλης Καββαδίας και εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου, της Ένωσης Ξενοδοχείων, της Ομοσπονδίας Τουριστικών Καταλυμάτων, του Σωματείου Εστιατόρων και Συναφών Επαγγελμάτων, του ΗΑΤΤΑ, της AOCTA (τουριστικοί πράκτορες), του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί, του Εμπορικού Συλλόγου, του Σωματείου Τουριστικών Λεωφορείων, των ναυτιλιακών πρακτόρων, της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων, του Σωματείου «Ionian Inspires - Το Ιόνιο Εμπνέει»  και της Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι