Δήμος Δράμας: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής

24-05-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Δράμας αποφάσισε την υλοποίηση προγράμματος τουριστικής προβολής και προώθησης του προορισμού.

Όπως διαπιστώνεται, το τουριστικό προϊόν της Δράμας βρίσκεται στα αρχικά στάδια της ανάπτυξης του, είναι μη ανταγωνιστικό και εσωστρεφές. Η επισκεψιμότητα, αν και μικρή, είναι ιδιαίτερη και αφορά κυρίως οικοτουριστικές δραστηριότητες στην ύπαιθρο και δραστηριότητες αστικού τουρισμού στη πόλη της Δράμας.

Βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι δεν έχει μια σαφή τουριστική εικόνα και έτσι δυσχεραίνεται περισσότερο η διαφημιστική της προβολή παρά του ότι τα τελευταία χρόνια έγιναν σημαντικές προσπάθειες ενδυνάμωσης της διαφημιστικής της εικόνας και της προβολής της ως τουριστικός προορισμός.

Παρά τις αδυναμίες αυτές η Δράμα χαρακτηρίζεται από πολλές ευκαιρίες. Η πιο σημαντική από αυτές είναι η ύπαρξη ανεκμετάλλευτων πολιτιστικών και περιβαλλοντικών πόρων. Η απουσία του μαζικού τουρισμού ευνοεί την ανάπτυξη ειδικών εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την δυνατότητα για ανάπτυξη νέων τουριστικών επιχειρήσεων στη περιοχή.

Η Δράμα για να αναζητήσει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα μπορεί να προτάξει τη διαχρονικότητα του πολιτισμού της, την ζωντανή παράδοση, τους εδαφικούς δεσμούς που χαρακτηρίζουν την κληρονομιά της, τον πλούτο των φυσικών της πόρων.

Ο Δήμος Δράμας λαμβάνοντάς υπόψη τις τάσεις του τουρισμού, την οικονομική κατάσταση, τον σχεδιασμό στην ευρύτερη περιοχή του και τις προκλήσεις που αναδύονται θέτει ως βασικό στόχο την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος με σταθερό βηματισμό και μεθοδευμένες κινήσεις που θα αναπτύξουν την ταυτότητα του προορισμού (Destination Branding), θα συμπορεύονται με τον σχεδιασμό της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και θα αναδεικνύουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής.

Ο Δήμος για φέτος έχει θέσει ως στόχο να θέσει τις βάσεις για την έναρξη μιας νέας τουριστικής εποχής που θα αξιοποιεί τις πετυχημένες δράσεις και εκδηλώσεις και θα βασιστεί στην ανάπτυξη της ταυτότητας του προορισμού, θα διαδώσει την κοινή στρατηγική και το όραμα για την ανάπτυξη του τουρισμού ώστε να γίνουν οι σωστές επιλογές και να σημειωθεί αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.  Επίσης, ο Δήμος θέτει ως όραμα για τον τουρισμό η Δράμα να αποτελέσει ένα τουριστικό – πολιτιστικό προορισμό που θα προσφέρει μοναδικές εμπειρίες, εικόνες και αναμνήσεις στους επισκέπτες. Είναι σημαντικό να προσδιοριστεί η ταυτότητά του προορισμού "ΔΡΑΜΑ" και σύμφωνα με την στρατηγική που θα προκύψει να οργανωθούν τα μελλοντικά βήματα.

Πέραν της συμμετοχής σε εκθέσεις προγραμματίζεται η παραγωγή και εκτύπωση έντυπου υλικού είτε με τη δημιουργία νέων εντύπων είτε με επανεκτυπώσεις και επικαιροποιήσεις εντύπων-αφισών, επανεκδόσεις DVD, κ.α. Επιπλέον, εξετάζει μια αποδοτική δράση προβολής του Τουριστικού προορισμού της Δράμας με προσεκτικά σχεδιασμένες έντυπες ή ηλεκτρονικές καταχωρήσεις σε εξειδικευμένους τουριστικούς οδηγούς και περιοδικά καθώς και σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας του εσωτερικού. Ιδιαίτερα για τις εφημερίδες το πλάνο προβλέπει την προβολή της μοναδικότητας της  Δράμας σαν Τουριστικός Προορισμός  και δραστηριοτήτων σε συνδυασμό με προσφορά δωρεάν διαμονής για ορισμένο αριθμό αναγνωστών κάθε τεύχους. Η κατάλληλη περίοδος δράσης ειδικά για τη Δράμα είναι Σεπτέμβριος - Οκτώβριος για τη προώθηση  και της  Ονειρούπολης.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο