N. Josephides: Η Θεσσαλονίκη είναι μόδα

22-05-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Το εγκώμιο της Θεσσαλονίκης, των ανθρώπων της,  της κουζίνας της και του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ (OTΘ) έπλεξε ο πρόεδρος της ABTA (Association of British Travel Agents) κ.Noel  Josephides  μετά από ένα διήμερο επισκέψεων και ξεναγήσεων στην πόλη και σε περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο κ Josephides βρέθηκε στην Μακεδονία στις 15 και 16 Μαΐου. Σε δείπνο εργασίας με την πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης,   κα Βούλα Πατουλίδου, ο πρόεδρος της ΑΒΤΑ επιβεβαίωσε το διαρκές ενδιαφέρον των Βρετανών για την πόλη και την σταθερότητα προτίμησης της Θεσσαλονίκης ως τουριστικό προορισμό με αντικειμενική αξία.

«H Θεσσαλονίκη είναι μόδα» πλέον ως τουριστικός προορισμός και οι φορείς της πόλης πρέπει να το εκμεταλλευτούν. «Μπορείτε να προβάλλετε τα θετικά της» συνέστησε ο εκπρόσωπος των Βρεττανών τουριστικών πρακτόρων. «Είναι μια πόλη με πολυπολιστισμικό χαρακτήρα,  με χώρους εκπληκτικούς, με ατμόσφαιρα ιδανική , θελκτική για τουρίστες, με  καταπληκτική κουζίνα αλλά με προβλήματα παρκαρίσματος και καθαριότητας που είναι απαραίτητο να βελτιωθούν».

Ο εκπρόσωπος της ΑΒΤΑ εξήρε το έργο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης λέγοντας ότι ο ΟΤΘ έχει ηγέτη, την κα Πατουλίδου Βούλα,  που ακούει, αντιλαμβάνεται γρήγορα τις προσλαμβάνουσες. Εμπνέει  τους συνεργάτες της ώστε να παράγουν έργο για αυτό και ο  Οργανισμός συνθέτει και  προσφέρει πλέον με πολλούς τρόπους στο θετικό πρόσημο της τουριστικής προβολής της Θεσσαλονίκης.

Στο δείπνο το οποίο πραγματοποιήθηκε στους ανακαινισμένους χώρους του Makedonia Palace, παρέστησαν ακόμη οι κκ. Σαρινγκαλά Εύα και Σωτηρίου Άλκης, εκπρόσωποι του ξενοδοχείου, ο κ. Δούκας Κωνσταντίνος, εκπρόσωπος του Doukas Tours & Travel, η κα Μπουρνατζή Σοφία, συνεργάτης του ΟΤΘ στη δράση του που αφορά στο War Memorial WWI καθώς και ο κος Χατζαρίδης Κωστής, μέλος του Δ.Σ. του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι