Δράσεις τουριστικής προβολής από τις Περιφέρειες Δ. Μακεδονίας, Β. Αιγαίου και το Δήμο Βόλβης

24-04-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Αποφάσεις για τουριστική προώθηση έλαβαν οι Περιφέρειες Δυτ. Μακεδονίας, Βορ. Αιγαίου και Δήμο Βόλβης.

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας ανέθεσε το έργο «Σχέδιο Ολοκληρωμένης Τουριστικής Ανάπτυξης Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας» στην «ΜΠΙ-ΣΙ-ΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Ι.Κ.Ε.» έναντι του ποσού των 45.880 ευρώ.

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου ενέκρινε την παραγωγή 16σελιδου εντύπου για τα νησιά του Βορείου Αιγαίου στη σερβική (1000 αντίτυπα), ρουμανική (1.000 αντίτυπα) και βουλγαρική (1.000 αντίτυπα) γλώσσα. Το έργο ανετέθη έναντι 2.925 ευρώ στην εταιρεία Επικοινωνία Αιγαίου Α.Ε.

Ο Δήμος Βόλβης ανέθεσε τη διενέργεια της προμήθειας διαφημιστικών εντύπων τουριστικής προβολής εκτιμώμενης αξίας 4.600 ευρώ με ΦΠΑ στην εταιρεία Γραφικές Τέχνες Μέλισσα Α.Ε.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι