Προβολή της Χίου στη Β.Ελλάδα και Τουρκία

20-04-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ανασκουμπώνεται ο δήμος Χίου και ενώ μας χωρίζουν σχεδόν σαράντα ημέρες από την έναρξη της θερινής τουριστικής περιόδου προγραμματίζει την υλοποίηση στοχευμένων δράσεων προβολής σε «κατακτημένες» ήδη αγορές, με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση των ροών από αυτές.

Προς τούτο προγραμματίζει την προβολή του νησιού, μέσα από ηλεκτρονικές πλατφόρμες (κυρίως Facebook και Google), στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας και της Τουρκίας, με έναν συνολικό προϋπολογισμό 30.000 ευρώ.

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά την Βόρεια Ελλάδα τα «δυνατά σημεία» που θα προβληθούν θα στοχεύουν στην… δίψα των βορειοελλαδιτών για τα νησιά, κάτι που δεν είναι στην εμβέλειά τους και η Χίος θα παρουσιάζεται ως το νησί με οικονομική και συνάμα συχνή αεροπορική σύνδεση, αφού τρεις εταιρείες η Aegean, η Astra και η Sky πραγματοποιούν πτήσεις από και προς Θεσσαλονίκη, επισημαίνει ο εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα τουρισμού κ. Δημήτρης Καράλης.

Επιπλέον, υπάρχει η ακτοπλοϊκή σύνδεση, η οποία – όπως και η αεροπορική – προσθέτει ο κ. Καράλης δεν φαίνεται να είναι αρκετά γνωστές στους κατοίκους της Βόρειας Ελλάδας.

Για την συγκεκριμένη αγορά ο προϋπολογισμός προβολής ανέρχεται στο ποσό των 10.000 ευρώ.

Η δεύτερη αγορά – στόχος είναι η Τουρκία, όπου ναι μεν θεωρείται εδραιωμένη, πλην – όμως – δεν πρέπει να διαφεύγει της προσοχής ότι την προηγούμενη τουριστική περίοδο σημειώθηκε κάμψη και μείωση του αριθμού των Τούρκων επισκεπτών, την ίδια στιγμή που γειτονικά νησιά όπως η Σάμος «ανέβαζαν στροφές».

Άλλωστε, δεν πρέπει να διαφεύγει της προσοχής ότι πλέον εισαγόμενο τουρισμό για τη Χίο σε μαζική κλίμακα έχουμε μόνον από την Τουρκία και η ενίσχυση των ροών επισκεπτών είναι ζωτικής σημασίας για την τουριστική αγορά της Χίου.

Ο προϋπολογισμός για την προβολή της Χίου στην τουρκική αγορά ανέρχεται σε 20.000 ευρώ.

Το θέμα αυτό θα συζητηθεί στο δημοτικό συμβούλιο της Πέμπτης, 20 Απριλίου 2017, προκειμένου να εγκριθεί το κονδύλι των 30.000 ευρώ, καθώς και ένα μικρότερο της τάξης των περίπου 2.000 ευρώ για την δημιουργία των ηλεκτρονικών διαφημιστικών καταχωρήσεων και μακετών για καταχωρήσεις σε τουριστικά έντυπα.

Πηγή: astraparis.gr

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»