Δήμος Κεφαλονιάς: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

11-03-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Κεφαλονιάς ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Απαραίτητη και πρωταρχική προϋπόθεση για την υλοποίηση μιας στρατηγικής προβολής είναι η δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας. Μια εταιρικής ταυτότητας που θα διαφοροποιεί τη Κεφαλονιά από τους ανταγωνιστές. Η κεντρική ιδέα της θα είναι κοινή σε όλες τις καμπάνιες και θα διαφοροποιείται μόνο ως προς τα μηνύματα ανάλογα με τα επιμέρους τμήματα της αγοράς (μηνύματα, γραμματοσειρά, χρώματα, τοποθέτηση κτλ).

Ήδη από το 2015 έχει δημιουργηθεί τουριστική ταυτότητα με ένα ισχυρό, πρωτότυπό και μοναδικό logo και μια σειρά μηνυμάτων που το συνοδεύουν. Θα πραγματοποιηθούν επιλεγμένες διαφημίσεις – καταχωρήσεις σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή. Μεγαλύτερη δυναμική θα δοθεί σε ηλεκτρονική διαφήμιση. Το 10% τουλάχιστον του προϋπολογισμού θα χρησιμοποιηθεί σε διαφημίσεις μέσω ραδιοφώνου.

Επίσης, θα προχωρήσει ο σχεδιασμός και η παραγωγή έντυπου (φυλλάδια, χάρτες, ειδικές εκδόσεις, αφίσες κτλ) και ηλεκτρονικού υλικού (cd rom, memory sticks κτλ) προώθησης, τόσο για την κάλυψη των αναγκών της συμμετοχής του Δήμου σε τουριστικές Εκθέσεις όσο και για την εξυπηρέτηση και πληροφόρηση των τουριστών στην Κεφαλονιά.

 

 

διαβάστε ακόμα

Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία