Oι δράσεις τουριστικής προβολής του Δήμου Ελαφονήσου

02-03-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Ελαφονήσου ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Βασικός στόχος είναι η προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Ελαφονήσου συνδυαστικά με την αύξηση της επισκεψιμότητας του μοναδικού Καλλικρατικού Νησιωτικού Δήμου της Περιφέρειας Πελοποννήσου και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Επιμέρους στόχοι που θα συμβάλλουν στην επίτευξη του βασικού στόχου είναι :

1. Η δημιουργία μεγαλύτερης ζήτησης σε υπάρχουσες αγορές

2. Η δημιουργία ενδιαφέροντος σε νέες δυναμικές αγορές

3. Η προβολή εναλλακτικών μορφών τουρισμού

Βασικοί άξονες υλοποίησης των στόχων του Προγράμματος:

Α. ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΣ – ΑΡΧΕΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ

1.Αρχείο τουριστικών κειμένων: επικαιροποίηση της βάσης δεδομένων με κείμενα που θα περιγράφουν κάθε τουριστική πτυχή του νησιού και τις σημαντικότερες τουριστικές δραστηριότητες και θα δύνανται να αξιοποιηθούν στη συνεχή ανανέωση του τουριστικού portal καθώς επίσης και στο σχεδιασμό φυλλαδίων και δελτίων τύπου.

2.Αρχείο Τουριστικών Εικόνων (image bank) : επικαιροποίηση της τράπεζας οπτικοακουστικού αρχείου που περιλαμβάνει φωτογραφικό υλικό, βίντεο, ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά σποτ, όπου επίσης απεικονίζονται καθεμιά από τις σημαντικότερες τουριστικές δραστηριότητες ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύονται οι φυσικές ομορφιές του τόπου.

Β. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

1.Ανασχεδιασμός Internet Portal Elafonisos.gr

Η δημιουργία Internet Portal για την Ελαφόνησο με αμιγώς τουριστικό προσανατολισμό, θεωρείται μεγάλης σημασίας, ιδιαίτερα στην εποχή μας, που το διαδίκτυο αποτελεί χαμηλού κόστους και υψηλής απόδοσης προβολή των τουριστικών προορισμών και επιχειρήσεων. Στο κεντρικό αυτό portal θα συνδέονται, με σχετικά link, τα ανάλογα website κάθε νόμιμου τουριστικού φορέα του νησιού και θα παρέχονται πλήθος πληροφοριών μετακίνησης, διαμονής, εστίασης, διασκέδασης, δραστηριοτήτων, κλπ. Το portal για την Ελαφόνησο, με το domain name ELAFONISOS.GR, θα αποτελεί αποκλειστικά την Τουριστική και Πολιτιστική εικόνα της Ελαφονήσου στο Ελληνικό και Διεθνές Διαδικτυακό Κοινό.

2.Δημιουργία forum ανταλλαγής τουριστικών ιδεών και προτάσεων

Στα πλαίσια της αξιοποίησης των απόψεων και ιδεών φίλων και επισκεπτών της Ελαφονήσου, προτείνεται η δημιουργία ηλεκτρονικού forum, ως τμήμα του Elafonisos.gr.

3.Συντονισμός προβολής σε social media (πχ facebook & twitter)

Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντική παράμετρος για την αξιοποίηση του τουριστικού προϊόντος σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο.

4.Αξιοποίηση ηλεκτρονικών καναλιών επικοινωνίας (πλατφόρμες) Περιφέρειας Πελοποννήσου, ΣΕΤΕ, ΕΟΤ και ΚΕΔΕ

5.Δημιουργία newsletter

Για τη συνεχή επαφή των φίλων και επισκεπτών του νησιού με τον αγαπημένο τους προορισμό, θα δημιουργηθεί 4μηνιαίο ηλεκτρονικό newsletter το οποίο θα αποστέλλεται στη λίστα αποδεκτών που θα έχουν εισάγει, για το σκοπό αυτό, τα στοιχεία τους στην ειδική φόρμα του portal.

Γ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ

Η εξωστρέφεια αποτελεί τη μοναδική δυνατότητα για μακροπρόθεσμη τουριστική ανάπτυξη, ιδιαίτερα εν μέσω βαθύτατης οικονομικής κρίσης. Για το σκοπό αυτό προβλέπεται:

1. Συνεργασία με τους όμορους Δήμους και την Περιφέρεια Πελοποννήσου

2.Φιλοξενία δημοσιογραφικών αποστολών από την Ελλάδα και το εξωτερικό σε συνεργασία με τοπικούς φορείς, συλλόγους και επιχειρήσεις

3. Οργάνωση και φιλοξενία τουριστικών παραγόντων και προσωπικοτήτων που συμβάλλουν ενεργά στην

προώθηση και διαφήμιση του νησιού

4. Επαφές με φορείς που δραστηριοποιούνται σε μορφές εναλλακτικού τουρισμού

5. Προσέλκυση Κινηματογραφικών και Διαφημιστικών παραγόντων, οι οποίες αδιαμφισβήτητα αποτελούν εργαλείο προβολής του τουριστικού προϊόντος

6. Συνεργασία με δίκτυα παροχής τουριστικών πληροφοριών στην Ελλάδα και το εξωτερικό (π.χ. γραφεία ΕΟΤ, κλπ.)

7. Λειτουργία του info kiosk στο λιμάνι (κέντρο πληροφοριών, υποδοχής και ενημέρωσης επισκεπτών) σε συνεργασία με τοπικούς φορείς και συλλόγους.

Δ. ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ -ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ & ΕΝΤΥΠΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

1.Παραγωγή τουριστικού αυτοκόλλητου με σκοπό να τοποθετείται σε κομβικά σημεία με μεγάλη κίνηση και μεγάλο αριθμό επισκεπτών, εντός και εκτός Ελαφονήσου

2.Παραγωγή ειδικού οπτικοακουστικού υλικού με θέμα την αλιεία

3.Επικοινωνία με Μ.Μ.Ε - τουριστικές εκπομπές,αποστολή προωθητικού υλικού σε τουριστικά γραφεία, συλλόγους, απόδημους, ΜΚΟ, συνέδρια, εκδηλώσεις, κλπ.

4.Επιλεκτικές θεματικές καταχωρήσεις σε έντυπα τουριστικού περιεχομένου πχ Blue Aegean – Hertz

5.Δημιουργία πινακίδων κατεύθυνσης εντός διοικητικών ορίων Δήμου - ανάδειξης περιοχών - σημείων ειδικού ενδιαφέροντος, πχ Παυλοπέτρι σε συνεργασία με την Περιφέρεια και το Υπουργείο Πολιτισμού όπου υφίσταται προγραμματική σύμβαση, στις παραλίες Natura σε συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Γαλάζιες Σημαίες κλπ

Ε. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

Η ολοκληρωμένη Τουριστική Προβολή του Δήμου Ελαφονήσου επιβάλλει το σχεδιασμό και την υλοποίηση ορισμένων θεματικών εκδηλώσεων, φεστιβάλ και ημερίδων.

Συγκεκριμένα :

1.Συνδιοργάνωση με επαγγελματικούς και τοπικούς ή άλλους φορείς εκδηλώσεων πολιτιστικών μουσικών, εικαστικών εκθέσεων και διαφόρων άλλων εκδηλώσεων που προάγουν το τουριστικό

προϊόν της περιοχής με στόχευση τη στήριξη και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την επιμήκυνση της περιόδου. Καθοριστικής σημασίας τοπικές εκδηλώσεις είναι:

α) η, εθνικής και θρησκευτικής σημασίας, τοπική γιορτή της “6ης & 9ης Ιουλίου” (πολιτιστικά, αθλητικά δρώμενα)

β) η, πολιτιστικής σημασίας, γιορτή -θεσμός για την Ελαφόνησο “Η Γιορτή του Ψαρά” (προβολή αλιευτικής παράδοσης)

γ) η, πολιτιστικής σημασίας, τοπική γιορτή “ο Γάμος της Σαρακοστής” (τοπική παράδοση - πολιτισμός - επιμήκυνση περιόδου)

δ) το Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών

2.Επιπρόσθετα,

α) Έκθεση εικαστικών, έργων τέχνης και εκθέσεις φωτογραφίας

β) Μουσικές και μουσικοχορευτικές βραδιές

γ) Οργάνωση και συνδιοργάνωση ημερίδων, σεμιναρίων, ή άλλων ειδικών εκδηλώσεων με στόχο την επικοινωνία και εκπαίδευση των τουριστικών επιχειρηματιών του νησιού αλλά και άλλων δήμων

δ) Οργάνωση εκδηλώσεων με έμφαση στην ανάπτυξη του εναλλακτικού τουρισμού όπως πεζοπορία, καταδύσεις, ιστιοσανίδα, biking κπλ κυρίως σε μήνες χαμηλής επισκεψιμότητας.

ε) Προβολή της ελαφονησιώτικης κουζίνας και τοπικής γαστρονομίας σε ηλεκτρονικό, έντυπο και τηλεοπτικό επίπεδο των πλεονεκτημάτων της υψηλής ποιότητας των προιόντων μας (μέλι, αλάτι, λάδι, ψάρι).

διαβάστε ακόμα

Δήμος Πολυγύρου: Δυνατότητα ύδρευσης ξενοδοχείου με μία προϋπόθεση
Τρίτο Φεστιβάλ Ρομποτικής και Ευφυών Συστημάτων στην Καλαμάτα
Δήμος Χαλανδρίου: Πρόγραμμα θερινών διακοπών ΚΑΠΗ 2024 - Τα ποσά συμμετοχής με βάση το εισόδημα
Άυλη Ψηφιακή Κάρτα για την στήριξη του Τουρισμού Thessaly - Evros Pass 2024
Δωρεά της ΤΕΜΕΣ για μελέτη ανάδειξης της ανατολικής πλευράς της νήσου Σφακτηρίας
Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας