Δήμος Σύρου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής

02-03-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Σύρου ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής συνολικού προϋπολογισμού 150.000 ευρώ για το 2017.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

Ενέργεια 1η : Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων

Οι ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων αποτελούν βασικό εργαλείο για την προσέγγιση ειδικού κοινού και τουριστών που επιζητούν την διαφορετικότητα. Για τις ανάγκες προβολής του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης, σχεδιάζονται ενέργειες που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό (B2C).

1.1. Media & Blogger Trips

Ταξίδια γνωριμίας (media & blogger trips) με συμμετοχή εκπροσώπων των ΜΜΕ και ειδικότερα δημοσιογράφων συνεργατών «τουριστικών στηλών» ή εντύπων εξειδικευμένων στις ειδικές μορφές τουρισμού. Στόχος της ενέργειας είναι η δικτύωση, δημιουργία, μετάδοση και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας του τουριστικού προορισμού στο εξωτερικό, μέσω της υλοποίησης δημοσιογραφικών αποστολών επιλεγμένων εμπειριών. Οι προσκεκλημένοι θα έχουν μία ολιγοήμερη παραμονή στη Σύρο και οι εμπειρίες που θα ζήσουν θα συμφωνηθούν με τα αρμόδια στελέχη του Δήμου με στόχο να ικανοποιούνται οι ανάγκες προβολής. Η υλοποίηση της ενέργειας περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια:

-καθορισμό των στόχων του προγράμματος δράσεων δημοσίων σχέσεων

-καθορισμό των μέσων επικοινωνίας/ blogs στα οποία θα γίνει η στόχευση

-καθορισμό του κοινού στο οποίο θα γίνει η στοχευμένη επικοινωνία

-δημιουργία ελκυστικών ιστοριών για τον τουριστικό προορισμό

-επιλογή δημοσιογράφων/ bloggers με βάση τους επιμέρους στόχους που έχουν τεθεί

-πρόσκληση των δημοσιογράφων/ bloggers για αποστολή στις προσχεδιασμένες εμπειρίες που αφορούν τον τουριστικό προορισμό

-παρακολούθηση της αναπαραγωγής των εμπειριών αυτών στον τύπο/ blogs/ social media,

Στις ενέργειες δημοσίων σχέσεων περιλαμβάνονται βάσει της διαδικασίας pitching, φωτογραφίσεις μέσων στον Προορισμό, ενεργητική υλοποίηση ιδέας (π.χ. διαγωνισμός, συμμετοχή μέσου και δημοσιογράφων ή bloggers υψηλού επιπέδου για την βιωματική εμπειρία στον προορισμό και την αναμετάδοση περιεχομένου, σύνδεση offline & online PR & Social Media)

1.2. Broadcasting Event

Επίσκεψη στη Σύρο δημοφιλούς τηλεοπτικού ή/και ραδιοφωνικού μέσου από το εξωτερικό με σκοπό την αναμετάδοση εικόνων και εμπειριών του προορισμού. Ανάλογα με το προφίλ και το κοινό του κάθε μέσου αναπτύσσεται η ανάλογη θεματολογία εμπειριών και οι επιπλέον ενέργειες προώθησης, όπως διενέργεια διαγωνισμού κ.ά.

Ενέργεια 2η : Εκθέσεις

Συμμετοχή στις 2 μεγαλύτερες παγκόσμιες εκθέσεις:

-Βερολίνο ΙΤΒ, Μάρτιος 2017

-Λονδίνο WTM, Νοέμβριος 2017

Ανεξαρτήτως του τρόπου συμμετοχής του Δήμου (αυτόνομη συμμετοχή ή εντός περιπτέρου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου), οι παρακάτω ενέργειες κρίνονται ιδιαίτερα σημαντικές για την αποτελεσματική προβολή του στα πλαίσια των εκθέσεων:

-Σχεδιασμός και υλοποίηση ενεργειών που θα οδηγήσουν στη διεξαγωγή συναντήσεων και επαφών

-Σχεδιασμός και υλοποίηση ενεργειών προβολής

-Διάθεση υλικού παρουσιάσεων και προωθητικού υλικού με βάση την κεντρική ιδέα συμμετοχής και το περιεχόμενο της αφήγησης

-Επιλογή καταρτισμένου εκπρόσωπου για τον Δήμο

Ενέργεια 3η : Διαφήμιση

3.1. Διαφήμιση μέσω τηλεοπτικών/ραδιοφωνικών σταθμών

Τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά spots σε επιλεγμένα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα της Ελλάδας και του εξωτερικού.

3.2. Εκτυπώσεις φυλλαδίων προωθητικών και διαφημιστικών υλικών – flyers – banners – παρουσιάσεις Power Point

Εκτυπώσεις προωθητικών και διαφημιστικών υλικών προς χρήση εκθέσεων και ενεργειών επικοινωνίας του προορισμού.

3.3. Κινηματογράφηση και παραγωγή διαφημιστικών videos & φωτογραφικού υλικού για το τουριστικό προϊόν της Σύρου

Κινηματογράφηση και παραγωγή θεματικών videos που θα αποτυπώνουν τις κύριες εμπειρίες του προορισμού & μικρότερων digital videos. Τα videos θα φιλοξενηθούν στο τουριστικό website του Δήμου και θα αξιοποιηθούν στις ενέργειες προώθησης της καμπάνιας (YouTube campaign, Facebook Video Promotion κ.ά.).

Ενέργεια 4η : Web Marketing

Για την ψηφιακή προβολή και προώθηση του προορισμού της Σύρου, θα υλοποιηθεί ολοκληρωμένο πλάνο προβολής βάση του σχεδιασμού που θα υλοποιηθεί το 2016 και θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη περιεχομένου και εργαλείων επικοινωνίας καθώς και στοχευμένες ενέργειες ψηφιακής προώθησης του τουριστικού προορισμού. Τα βασικά συστατικά του έργου είναι τα ακόλουθα:

Ανάπτυξη Περιεχομένου Καμπάνιας:

Ανάπτυξη μηνυμάτων, δημιουργική απεικόνιση του concept, όπως θα έχει ήδη υλοποιηθεί, σχεδιασμός εικαστικών που υπηρετούν τις ανάγκες της στρατηγικής και τους στόχους που έχουν οριστεί, ανάπτυξη θεματικών εμπειριών και μηνυμάτων για τον προορισμό, μικρά stories (τίτλος και story εμπειρίας) για χρήση στη social media καμπάνια.

Εργαλεία Επικοινωνίας:

Συνεχής εμπλουτισμός της επικαιροποιημένης ιστοσελίδας με νέο περιεχόμενο, διαχείριση λογαριασμών σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, διαχείριση social media communities.

Ψηφιακό Πλάνο Προώθησης και Διαφήμισης:

Yλοποίηση της προωθητικής καμπάνιας επικοινωνίας με δύο κατηγορίες στόχευσης, την Οργανική Ανάπτυξη και τη στοχευμένη Ψηφιακή Προώθηση και Διαφήμιση:

Αποτελεσματική διαχείριση της ιστοσελίδας και των social media και υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας του τουριστικού προορισμού σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα, online users σε επιλεγμένες αγορές – στόχους.

4.1. Eπικαιροποίηση βελτιστοποίηση και διαχείριση Ιστοσελίδας Θα υλοποιηθούν ενέργειες βελτιστοποίησης και επικαιροποίησης του web site ώστε να ευθυγραμμίζεται με τη γενικότερη στρατηγική του Δήμου, ως πυρήνας του ψηφιακού οικοσυστήματος του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης.

Διαχείριση ιστοσελίδας

Σε καθημερινή βάση, θα αναρτώνται δημοσιεύσεις που αφορούν στην τουριστική προβολή του Δήμου, θα δίνονται απαντήσεις σε ερωτήματα που προκύπτουν από τους επισκέπτες της σελίδας, θα τροποποιείται η αρχική σελίδα και θα διαμορφώνονται σελίδες σύμφωνα με τις εκάστοτε ενέργειες προώθησης.

Υποστήριξη ιστοσελίδας

Η φιλοξενία της ιστοσελίδας του Δήμου θα γίνεται σε server, που θα περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστο SLA με 99,99% uptime και διασφάλιση όλων των μέτρων ασφαλείας (Firewall), διαδικασίες backup & restore, server management, patching, υποστήριξη GDN, scalability, availability, load balancing. Στο πλαίσιο του έργου, θα υποβάλεται μηνιαία αναφορά κατάστασης της ιστοσελίδας.

4.2 Διαχείριση Μέσω Κοινωνικής Δικτύωσης και Κοινότητας Μελών

Ο Δήμος Σύρου-Ερμούπολης έχει αναπτύξει λογαριασμούς στο Facebook και στο Youtube, ως μέρος του οικοσυστήματος του website http://www.syrosisland.gr/. Στο πλαίσιο του έργου, θα γίνει επικαιροποίηση των υπαρχόντων λογαριασμών και διαχείριση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για την υποστήριξη της επικοινωνιακής στρατηγικής του Δήμου. Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Οι λογαριασμοί Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης θα διαχειρίζονται σε καθημερινή βάση με ενέργειες που ανά μέσο ορίζονται ως ακολούθως:

- Facebook: Δημιουργία μηνιαίου ημερολογίου περιεχομένου, το οποίο θα κατατίθεται 30 ημέρες πριν την ενεργοποίηση του, δύο κατ΄ ελάχιστον δημοσιεύσεις ανά ημέρα στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, follow, mention, likes σε άλλες σελίδες, εφαρμογή εικαστικών ανάλογα με τις ενέργειες προώθησης που λαμβάνουν χώρα κάθε περίοδο.

- Twitter: Δημιουργία μηνιαίου ημερολογίου περιεχομένου, το οποίο θα κατατίθεται 30 ημέρες πριν την ενεργοποίηση του, δύο κατ΄ ελάχιστον δημοσιεύσεις ανά ημέρα στα αγγλικά, follow / mention σε άλλες σελίδες, επιλογή και repost σχετικών αναρτήσεων από άλλους λογαριασμούς (έως 5 ανά εβδομάδα).

- Instagram: Δημιουργία μηνιαίου ημερολογίου περιεχομένου το οποίο θα κατατίθεται 30 ημέρες πριν την ενεργοποίηση του, τουλάχιστον 2 δημοσιεύεις την ημέρα, follow / mention / likes σε άλλες σελίδες, επιλογή κατάλληλων hashtags ανά ανάρτηση για μεγιστοποίηση του επικοινωνιακού αποτελέσματος, επιλογή και repost σχετικών αναρτήσεων από άλλους λογαριασμούς (έως 5 ανά εβδομάδα).

- Youtube: Ανάρτηση videos, οργάνωση του καναλιού και των videos και δημιουργία playlists, σύνδεση του λογαριασμού.

Διαχείριση Κοινότητας Μελών

Στο πλαίσιο του έργου, περιλαμβάνεται η καθημερινή παρακολούθηση κι έλεγχος περιεχομένου των χρηστών (θετικά ή αρνητικά σχόλια, απόψεις που εκφράζονται) καθώς κι η επικοινωνία με το κοινό μέσω ερωτήσεων, απαντήσεων ή προτάσεων για την επίτευξη διάδρασης.

Με στόχο την ενίσχυση του αριθμού των μελών στις σελίδες του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και της διάδρασής τους με αυτές, θα προσφέρεται συνεχή παροχή συμβουλευτικών και δημιουργικών υπηρεσιών για την οργανική προώθησή και ανάπτυξη της παρουσίας του Δήμου στο ψηφιακό περιβάλλον, με ενέργειες που περιγράφονται ως ακολούθως, όχι περιοριστικά:

-Δημιουργικές εφαρμογές

-Θα δημιουργηθούν εικαστικές εφαρμογές όπως infographics και pictographic, με βάση τις ανάγκες της ψηφιακής προώθησης.

-Διεξαγωγή διαγωνισμών

-Θα υλοποιείται ένας διαγωνισμός κάθε μήνα με στόχο την ενίσχυση του αριθμού των μελών στις σελίδες του Δήμου Σύρου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και της διάδρασής τους με αυτές. Οι διαγωνισμοί θα καλούν τους χρήστες να διαδράσουν σε μία ανάρτηση, να δημιουργήσουν και να αναρτήσουν πρωτότυπο περιεχόμενο ή να λάβουν μέρος μέσα από ανάπτυξη ειδικών εφαρμογών.

4.3 Ψηφιακή προώθηση και διαφήμιση

Θα επικαιροποιηθεί και θα εκτελεστεί πλάνο ψηφιακής προώθησης, με καθορισμό μετρήσιμων στόχων.

Στόχος της ψηφιακής προώθησης είναι η μεγιστοποίηση των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων που τίθενται και αποτελούν τους δείκτες αποτελεσματικότητας (KPIs) της καμπάνιας. Το πλάνο ψηφιακής διαφήμισης θα περιλαμβάνει Google Display ads, native ads, banner campaign, σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα, online users σε επιλεγμένες αγορές – στόχους, στοχεύοντας συγκεκριμένο προφίλ των χρηστών (online users targeting) και την επισκεψιμότητα του webiste. Στο πλάνο προώθησης ψηφιακής διαφήμισης, περιλαμβάνονται τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Ads), με διαφημίσεις που στοχεύουν είτε στην ανάπτυξη της κοινότητας φίλων (ενδεικτικά Like Ads), προώθησης της απήχησης του περιεχομένου (Promoted posts) ή προώθησης της επισκεψιμότητας των καναλιών στόχος.

Δείκτες αποτελεσματικότητας & Μέτρηση

Το ανωτέρω πλάνο ψηφιακής προβολής θα συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή των στόχων επίτευξης αποτελέσματος, που θα αποτελέσουν βάσει μέτρησης κι αναφοράς (ενδεικτικά, αριθμός επισκεπτών στην ιστοσελίδα, αριθμός βάσης φίλων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, impressions, reach, κ.α.). Για την αποτελεσματική παρουσία και την ολοκληρωμένη παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος του νησιού, ο Δήμος Σύρου θέτει ως στόχους ανά μέσο, όπως ενδεικτικά και κατ’ ελάχιστον, Facebook 15.000 Fans, Twitter 2.000 Twitters, Instagram 5.000, Youtube 100.000 video views.

Αναφορά έργου και αποτελεσματικότητας

Με βάση των καθορισμό των στόχων, θα υποβάλεται μηναία ενημέρωση για την κατάσταση και την πορεία των ψηφιακών καναλιών και των ενεργειών προώθησης στο ψηφιακό περιβάλλον.

Αναφορά αποτελεσματικότητας ιστοσελίδας

Θα υποβάλεται μηνιαία αναφορά για την πορεία του website του Δήμου, η οποία θα παραδίδεται έως τις 5 του επόμενου μήνα και θα περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον στατιστικά στοιχεία, ποσοτικά στοιχεία, όπως sessions, users, pageviews), ποιοτικά στοιχεία, όπως average session duration, bounce rate, pages/session), γεωγραφικά χαρακτηριστικά επισκεπτών, δυνατά και αδύναμα σημεία που χρήζουν βελτίωσης και συμπεράσματα, τεχνολογικά στοιχεία (desktop/mobile, browser, loading time).

Αναφορά αποτελεσματικότητας Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Θα υποβάλεται μηνιαία αναφορά για την πορεία των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης του Δήμου η οποία θα παραδίδεται έως τις 5 του επόμενου μήνα και θα περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον στοιχεία reach, engagement, best post times, top posts για το Facebook, Twitter και Instagram, την αποδοτικότητα ενεργειών προώθησης με στοιχεία όπως growth rate, CPLs, best countries performance, opportunities, φωτογραφίες των αναρτήσεων, δυνατά και αδύναμα σημεία και προτάσεις προς βελτίωση.

Ενέργεια 5η : Σύνδεση με γενική καμπάνια Aegean Islands

Η στρατηγική επικοινωνίας της Σύρου στοχεύει στο κτίσιμο του Brand «Σύρος» και της ανταγωνιστικής τοποθέτησής του. Η σύνδεση του προορισμού με τη γενική καμπάνια Aegean Islands “Like No Other” αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό τμήμα της στρατηγικής και της συνολικής προώθησης του προορισμού. Με τη σύνδεση αυτή επιτυγχάνεται:

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του Brand «Aegean Islands».

-Η αξιοποίηση της αξίας και της φήμης του ευρύτερου Brand «Greece».

- Η διασύνδεση με την ευρύτερη καμπάνια επικοινωνίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με αποτέλεσμα μεγαλύτερο reach και impressions για την καμπάνια του προορισμού της Σύρου.

Η σύνδεση με την καμπάνια “Like No Other” πραγματοποιείται με την ένταξη του τίτλου της γενικής καμπάνιας στα δημιουργικά υλικά προώθησης και διαφήμισης του Δήμου, σύμφωνα με τις οδηγίες που θα παραλάβει ο Δήμος, καθώς και την ένταξη του hashtag της πλατφόρμας στις ψηφιακές ενέργειες προώθησης.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ