Οι δράσεις τουριστικής προβολής από το Δήμο Καλύμνου

24-02-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Καλύμνου ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Ο προγραμματισμός των δράσεων έχει ως εξής:

Η έντυπη προβολή, η οπτικοακουστική προβολή, η ψηφιακή προβολή, η συμμετοχή σε διεθνής εκθέσεις, η προβολή μέσω εκδηλώσεων και η προβολή μέσω της ανάπτυξης δημοσίων σχέσεων, θα αποτελέσουν τους βασικούς άξονες των δράσεων.

1. Έντυπη Προβολή:

α) Σχεδιασμός και παραγωγή έντυπου επικοινωνιακού και προωθητικού υλικού:

Εκτύπωση αφισών

Σχεδιασμός και αναπαραγωγή νέας τουριστικής μπροσούρας

Σχεδιασμός και αναπαραγωγή εντύπου τοπικών προϊόντων

Σχεδιασμός και αναπαραγωγή εντύπου εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

Σχεδιασμός και αναπαραγωγή τουριστικού-οδικού χάρτη Καλύμνου

Σχεδιασμός και αναπαραγωγή οδικού χάρτη πόλεως Καλύμνου

β) Καταχωρήσεις – Διαφημίσεις:

Προβολή μέσω επιλεκτικών καταχωρήσεων και διαφημίσεων σε τουριστικούς οδηγούς – έντυπα και μέσα μαζικής ενημέρωσης του εσωτερικού και εξωτερικού.

2. Οπτικοακουστική Προβολή:

Δημιουργία και αναπαραγωγή ενός γενικού DVD για την Κάλυμνο.

Δημιουργία και αναπαραγωγή ενός θεματικούDVD για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην Κάλυμνο.

Προβολή μέσω εκπομπών και διαφημιστικών σποτ σε τηλεοπτικά κανάλια

3. Ψηφιακή Προβολή:

Συνεχόμενη παρακολούθηση και ανανέωση του υλικού της τουριστικής ιστοσελίδας του Δήμου Καλυμνίων.

Μετάφραση της ιστοσελίδας

Προβολή μέσω σελίδων κοινωνικής δικτύωσης.

4. Προβολή με την συμμετοχή σε εκθέσεις:

α) Συμμετοχή σε εκθέσεις εσωτερικού – εξωτερικού που έχει επιλέξει να παραστεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

5. Προβολή μέσω εκδηλώσεων:

Καταδυτικό Φεστιβάλ Καλύμνου

Αναρριχητικό Υεστιβάλ Καλύμνου

Διεθνής συναντήσεις, ημερίδες, συμβούλια

Αθλητικές συναντήσεις, εκδηλώσεις, τουρνουά, πρωταθλήματα

6. Προβολή μέσω ανάπτυξης δημοσίων σχέσεων:

Φιλοξενίες Tour Operators.

Φιλοξενίες προσωπικοτήτων.

 

διαβάστε ακόμα

Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη