Δήμος Βόλου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

15-02-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

 Ο Δήμος Βόλου ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

 -Εκθέσεις

Η εκθεσιακή παρουσία αποτελεί έναν παραδοσιακό τρόπο προβολής, περιλαμβάνει παρουσία σε διεθνείς εκθέσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό της χώρας. Προτείνεται η συμμετοχή του Δήμου σε συνεργασία με τους Δήμους Ζαγοράς-Μουρεσίου και Νοτίου Πηλίου καθώς και με τις αντίστοιχες επαγγελματικές ενώσεις με αυτόνομο περίπτερο σε προκαθορισμένες εκθέσεις ( Ελλάδα, Βαλκάνια, Ισραήλ και Γερμανία) και στις υπόλοιπες ως συνεκθέτης στα περίπτερα του ΕΟΤ. Σε αρκετές περιπτώσεις η εκθεσιακή παρουσία υποστηρίζεται από εκδηλώσεις τις οποίες είτε διοργανώνει ο Δήμος, είτε υποστηρίζει και οι οποίες ενδεικτικά είναι: παρουσιάσεις, δράσεις γευσιγνωσίας, συνεργασίες με τοπικά σχήματα, επαγγελματίες, ενώσεις επαγγελματιών κ.λ.π.

-Διαφήμιση

Η διαφημιστική προβολή εμπεριέχει τόσο κλασσικές μεθόδους όσο και την ηλεκτρονική διαφήμιση μέσω internet.

Εξίσου σημαντική και αναγκαία είναι η προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων σε οθόνες προβολής, σε χώρους συνάθροισης κοινού, σε χώρες που φιλοξενούν τις εκθέσεις που συμμετέχει ο Δήμος για το διάστημα πριν την έκθεση και κατά τη διάρκειά της.

Ο Δήμος Βόλου έχει αναπτύξει λογότυπο τουριστικής προβολής της περιοχής Βόλος- Πήλιο Είναι αλήθεια. Volos- Pelion It's true. Με το λογότυπο υποστηρίζει τις δράσεις που αφορούν την ανάπτυξη της εξωστρέφειας και την προσέγγιση τουριστικών αγορών. Προκειμένου αυτό να καταστεί σαφές και ξεκάθαρο- ότι δηλαδή είναι αληθινοί οι μύθοι που διαδίδονται για τον τόπο αυτό- η προβολή διαφημιστικών spot με πρωτογενές υλικό που έχει αποκτηθεί όχι μόνο θα εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο αυτή την ανάγκη, αλλά θα αναδείξει παράλληλα τις ομορφιές της πόλης μας και του Πηλίου

Οι πινακίδες πληροφόρησης και η καμπάνια WELCOME είναι επίσης δράσεις προσέγγισης και καλλιέργειας του φιλόξενου πνεύματος της περιοχής.

-Δημόσιες σχέσεις

Η υποδοχή fam & press trips και η διοργάνωση Β2Β συναντήσεων με εκπροσώπους του τουριστικού συστήματος είναι μια μέθοδος προσέγγισης αγορών που θα συνεχίσει να υλοποιείται και το 2017, πάντα σε συνεργασία με τοπικούς φορείς και ενώσεις. Οι δράσεις αυτές είναι αποτέλεσμα του κλίματος που δημιουργείται κυρίως με τη συμμετοχή σε εκθέσεις αλλά και με αξιοποίηση των γραφείων του ΕΟΤ εξωτερικού

-Εκδηλώσεις

Περιλαμβάνεται ο προγραμματισμός εκδηλώσεων, η ομαδοποίηση δράσεων, η οργάνωση ετήσιου ημερολογίου και η δημοσιοποίηση- διαφήμισή του ώστε να αναδειχθούν ως επιπρόσθετο κίνητρο που θα αυξήσει την επισκεψιμότητα του προορισμού. Εμπλουτισμός δράσεων με οργάνωση open days για δράσεις ελεύθερου χρόνου, βουνού, φύσης κ.λ.π.

-Ανάπτυξη πεζοπορικού τουρισμού

Αξιοποιώντας το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα Leader, αντιλαμβανόμενοι την αξία ενός συνολικού προορισμού και με τη συναίνεση των όμορων ΟΤΑ του Δ. Βόλου (Ζαγοράς- Μουρεσίου και Νοτίου Πηλίου) προτάθηκε από κοινού στην ΕΑΠ Α.Ε. και έγινε δεκτή, η υποβολή στο νέο χρηματοδοτικό πλαίσιο ενός κοινού έργου που αφορά την πεζοπορία στο Πήλιο. Έργο ισόποσης αξίας ανά ΟΤΑ, συνολικού πρ/σμού 900.000 ευρώ για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη πεζοπορικής διαδρομής στο βουνό. Αναμένεται η έγκριση εντός του 2017.

Το έργο περιλαμβάνει: χαρτογράφηση της περιοχής, καθαρισμό, διανοίξεις όπου απαιτούνται, λειτουργική σήμανση, ενιαία αισθητική σε όλο το σύνολο της διαδρομής.

Με την ολοκλήρωσή του αναμένεται ισχυροποίηση των αγορών όπως η Γαλλία, η Γερμανία, το Ισραήλ, η Ολλανδία, η Αγγλία όπου ο πεζοπορικός τουρισμός είναι πολύ διαδεδομένος, καθώς και επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

-Παραγωγή έντυπου υλικού

Εκτύπωση νέου εντύπου υλικού εστιασμένο στον πεζοπορικό τουρισμό, δημιουργία χάρτη πεζοπορίας.

Παράλληλα περιλαμβάνεται η δημιουργία και παραγωγή νέου υποστηρικτικού υλικού για αξιοποίηση στις προγραμματισμένες νέες αγορές.

-Ανάδειξη εμπειριών

Προβολή του προορισμού μέσω θεματικών προγραμμάτων: γαστρονομία (τοπικές γεύσεις, λαογραφία), εναλλακτικές μορφές (δραστηριότητες φύσης και θάλασσας), εκκλησιαστικός τουρισμός, πολιτισμός (αρχαιολογικοί χώροι, λαογραφία). Στόχος είναι η παροχή εμπειρίας στον επισκέπτη

-Πληροφόρηση

Έχοντας ως στόχο τη μεγιστοποίηση και συνεχή βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών πληροφόρησης, πέραν αυτής που ήδη παρέχεται στους επισκέπτες μέσω του Volos Info- Κέντρο Τουριστικής Πληροφόρησης, σχεδιάζεται η ανάπτυξη ενός δικτύου σημείων πληροφόρησης, σε όλη την περιοχή με στόχο τη δημιουργία ενός σημείου πληροφόρησης σε κάθε οικισμό του Δήμου.

Ο διαδικτυακός τόπος του προορισμού έχει ανανεωθεί, θα δημιουργηθεί ένα app για έξυπνες συσκευές στο οποίο θα περιέχεται το σύνολο της πληροφορίας που βρίσκεται στο site και θα συνδυαστεί με δράση ηλεκτρονικής διαφήμισης εστιασμένης σε συσκευές.

Στόχος για το έτος 2017 είναι η επέκταση της τοποθέτησης πινακίδων σε διάφορα σημεία, εκτός κεντρικού ιστού της

πόλης, τα οποία έχουν τουριστικό ενδιαφέρον (Ενότητες Δ. Βόλου). Οι πινακίδες θα περιλαμβάνουν κατόψεις των ενοτήτων και σημεία ενδιαφέροντος, ενώ το περιεχόμενο της πληροφορίας θα αποφασίζεται από κοινού από κάθε Ενότητα και το Τμήμα Τουρισμού.

Τα σημεία πληροφόρησης προτείνεται να επεκταθούν και εντός της πόλης και να τοποθετηθούν μικρές ενημερωτικές πινακίδες για τα σημεία αυτά.

-Ακτές και Πρόγραμμα Γαλάζιων Σημαιών

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μια σειρά δράσεων οι οποίες αποτελούν φυσικό αντικείμενο του Τμήματος Τουρισμού, προϋποθέτουν επισταμένη ενασχόληση και υψηλών προδιαγραφών αποτέλεσμα ώστε ο Δήμος να διαθέτει 12 ακτές εκ των οποίων 8 χαρακτηρισμένες ως πολυσύχναστες και 10 ως ακτές με Γαλάζιες Σημαία.

Στόχος είναι η εκπόνηση μιας μελέτης βελτίωσης και ανάπλασης του παραλιακού μετώπου και η σταδιακή ένταξη έργων για την αναβάθμισή του.

-Κρουαζιέρα

Στην εν λόγω δράση περιλαμβάνονται η παραγωγή και διανομή πληροφοριακού υλικού, η συνέχιση της λειτουργίας info point εντός του terminal υποδοχής επιβατών κρουαζιέρας, η επιμέλεια των εισόδων προς την πόλη μέσω των υπηρεσιών του Δήμου, η υλοποίηση έρευνας ικανοποίησης επισκεπτών και γενικά η βελτίωση της υποδοχής και πληροφόρησης. Παράλληλα εξετάζεται η υλοποίηση στοχευμένων δράσεων προβολής της συγκεκριμένης μορφής τουρισμού.

-Μελέτες

Σε ετήσια βάση οργανώνονται μελέτες παρακολούθησης στοιχείων του τουριστικού τομέα.

Πραγματοποιείται συλλογή πρωτογενών δεδομένων, επεξεργασία και συγγραφή αποτελεσμάτων τα οποία λαμβάνονται υπόψη κατά τη διαμόρφωση της στρατηγικής του Δήμου για τον Τουρισμό.

-Δικτύωση και συνεργασία με φορείς ανάδειξης του προορισμού:

Η εν λόγω δράση περιλαμβάνει τη συνεργασία με άλλους ΟΤΑ, επαγγελματικές ενώσεις και πολιτιστικούς φορείς. Στοχεύει στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων με πλαίσιο το σεβασμό του κάθε μέλους και της προσφοράς του. Περιλαμβάνει την Προσέγγιση αγορών μέσω εκθέσεων, διαφήμιση, διαδικτυακός τόπος, app, σημεία πληροφόρησης, εξοπλισμός, εκδηλώσεις, ανάπτυξη πεζοπορικού τουρισμού, ανάδειξη δράσεων εμπειριών.

 

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ