Δράσεις τουριστικής προβολής από τους Δήμους Ξάνθης, Αργιθέας και την Περιφέρεια ΑΜ-Θ

09-02-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Αποφάσεις για την υλοποίηση δράσεων για τουριστική προώθηση των περιοχών τους έλαβαν οι Δήμοι Αργιθέας, Ξάνθης και η Περιφέρεια  Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.

Ο Δήμος Αργιθέας αποφάσισε τη δημιουργία ταυτότητας (citybranding) στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου προγράμματος δράσεων για την τουριστική του προβολή. Ειδικότερα, θα επιχειρηθεί η σύνδεση του Δήμου με μία ιδιαίτερη ταυτότητα και ανάδειξη του ως προορισμό που προσφέρει ξεχωριστή τουριστική εμπειρία στους επισκέπτες. Επίσης, θα αναδειχθούν τα μοναδικά ιστορικά και πολιτιστικά στοιχεία, μνημεία και τοπία φυσικού κάλλους της περιοχής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στόχος είναι η προσέλκυση επισκεπτών και εν δυνάμει επενδυτών.

Ο Δήμος Ξάνθης ενέκρινε τη δημιουργία υλικού τουριστικής προβολής εκτιμώμενης αξίας 23.998,96 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της δαπάνης του Φ.Π.Α. Ανέθεσε το έργο στην εταιρεία «NEXT COM A.E.».

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης δέσμευσε πίστωση  2.490 ευρώ που αφορά σε δαπάνη για τη παραγωγή βίντεο με το οποίο θα προβληθεί το τουριστικό προϊόν της Σαμοθράκης σε συνδυασμό με την Αλεξανδρούπολη.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο