Αποφάσεις για την υλοποίηση δράσεων για τουριστική προώθηση των περιοχών τους έλαβαν οι Δήμοι Αργιθέας, Ξάνθης και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.
Ο Δήμος Αργιθέας αποφάσισε τη δημιουργία ταυτότητας (citybranding) στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου προγράμματος δράσεων για την τουριστική του προβολή. Ειδικότερα, θα επιχειρηθεί η σύνδεση του Δήμου με μία ιδιαίτερη ταυτότητα και ανάδειξη του ως προορισμό που προσφέρει ξεχωριστή τουριστική εμπειρία στους επισκέπτες. Επίσης, θα αναδειχθούν τα μοναδικά ιστορικά και πολιτιστικά στοιχεία, μνημεία και τοπία φυσικού κάλλους της περιοχής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στόχος είναι η προσέλκυση επισκεπτών και εν δυνάμει επενδυτών.
Ο Δήμος Ξάνθης ενέκρινε τη δημιουργία υλικού τουριστικής προβολής εκτιμώμενης αξίας 23.998,96 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της δαπάνης του Φ.Π.Α. Ανέθεσε το έργο στην εταιρεία «NEXT COM A.E.».
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης δέσμευσε πίστωση 2.490 ευρώ που αφορά σε δαπάνη για τη παραγωγή βίντεο με το οποίο θα προβληθεί το τουριστικό προϊόν της Σαμοθράκης σε συνδυασμό με την Αλεξανδρούπολη.