Δήμος Αγ.Νικολάου: Οι δράσεις τουριστικής προβολής το 2017

02-02-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Δημοτική Ανώνυμη Εταιρεία Αγίου Νικολάου ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Στόχος του προγράμματος τουριστικής προβολής είναι η διατήρηση της περιοχής στην αγορά των προορισμών ως παραδοσιακός αυθεντικός τουριστικός προορισμός και ο εμπλουτισμός του τοπικού τουριστικού προϊόντος με κατεύθυνση το θαλάσσιο και τους επιμέρους τομείς του θαλάσσιου τουρισμού (ιστιοπλοϊκός, αλιευτικός, αθλητικός, καταδυτικός, κλπ) καθώς και του ευρύτερου εναλλακτικού τουρισμού.

Επίσης, επιμέρους στόχοι αποτελούν, η έγκυρη και σωστή πληροφόρηση σχετικά με την περιοχή και τις παρεχόμενες τουριστικές υπηρεσίες, η προβολή πολιτιστικών εκδηλώσεων και ενεργειών καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους που προβάλλουν συνολικά την περιοχή και τα χαρακτηριστικά της, η προβολή των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της περιοχής που είναι τα μνημεία φύσης και πολιτισμού, ο θαλάσσιος και υποθαλάσσιος πλούτος βελτιώνοντας συνεχώς τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων και υπηρεσιών σε όλο το φάσμα του τουρισμού και βέβαια διατηρώντας αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικών της φυσικής ομορφιάς του τόπου και της αυθεντικότητας της φιλοξενίας.

Για την ικανοποίηση των παραπάνω θα χρησιμοποιηθούν όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, ενώ θα αξιοποιηθούν συνεργαζόμενοι φορείς με ενέργειες τουριστικής προβολής. Ως εκ τούτου το Ετήσιο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Δημοτικής Επιχείρησης για το 2016 διαμορφώνεται ως εξής:

1. Συμμετοχή σε εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό:

Ενδεικτικά:

-Διεθνείς Εκθέσεις Yachting

-Διεθνείς εκθέσεις

Στις εκθέσεις η ΔΑΕΑΝ, όπου δεν είναι συνεκθέτης, θα συμμετέχει με δικό της περίπτερο στο οποίο θα υπάρχουν χάρτες και τουριστικοί οδηγοί σε διάφορες γλώσσες και θα καταβάλει το ανάλογο ενοίκιο.

2. Παραγωγή Διαφημιστικού Υλικού (εκδόσεις):

-Έντυπο Μαρίνας πολύγλωσσο

-Χάρτες – πολύγλωσσοι (5 γλώσσες, Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ρώσικα)

-Τουριστικές τσάντες, αφίσες, σελιδοδείκτες, καπέλα, κλπ

3. Καταχωρήσεις στον τύπο

4. Διοργάνωση εκδηλώσεων

-Εβδομάδα Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού

- Εορτασμός της Αναλήψεως

-Χριστούγεννα – Πάσχα

- Ανάρτηση Γαλάζιων Σημαιών

-Φεστιβάλ Μαρίνας – Παιδικό Φεστιβάλ

- Ναυταθλητικοί αγώνες

5. Διαδίκτυο

-Καταχωρήσεις σε Youtube, Vimeo και άλλα διαδικτυακά κανάλια ενημέρωσης

- Διαφημιστικά Βίντεο και καμπάνιες προώθησης

-Συνεργασία με εταιρία e-marketing

-Κατασκευή ιστοσελίδας για τους ιστιοπλοϊκούς και ναυταθλητικούς αγώνες

-Προβολή της ιστοσελίδας μας σε άλλες στο διαδίκτυο όπως το Tripadvisor κλπ

-Συνεργασίες με φορείς αντιστοίχου αντικειμένου όπως η Ένωση Μαρίνων Ελλάδας

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»