Δράσεις τουριστικής προβολής από τους Δήμους Τήνου και Αιδηψού

30-01-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Αποφάσεις για την τουριστική προβολή των περιοχών τους έλαβαν οι Δήμοι Τήνου και Ιστιαίας Αιδηψού.

** Ο Δήμος Τήνου ενέκρινε τη διενέργεια της υπηρεσίας "Ανάπτυξη ολοκληρωμένου σχεδίου marketing του τουριστικού προιόντος του νησιού" με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης. Η υπηρεσία ανετέθη στην εταιρεία Τenfour έναντι του ποσού των 12.000 ευρώ.

** Ο Δήμος Ιστιαίας - Αιδηψού προχώρησε το έργο ανάθεσης  για τη δημιουργία και παραγωγή του διαφημιστικού σπότ του Δήμου διάρκειας 3:40 λεπτών. Το σποτ  μπορεί να προβληθεί σε οθόνη, προτζέκτορα ή σε τηλεοπτικό κανάλι. Η κάλυψη του βίντεο περιλαμβάνει εναέριες λήψεις του μεγαλύτερου τμήματος της Βόρειας Εύβοιας με χρήση DRONE  καθώς και επίγειες λήψεις με Full HD camera ανάλυσης 1920χ1080p. Η δαπάνη έφθασε σε 3.947,36 ευρώ με ΦΠΑ.

 Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, εξάλλου, ενέκρινε την άσκηση αιτήσεως ενώπιον του αρμόδιου Πολυμελούς Πρωτοδικείου Λευκάδας για την λύση της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ –ΕΤΙΝ ΑΕ».

διαβάστε ακόμα

«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά