Συνεργασία ΣΕΤΕ με Περιφέρεια Ν. Αιγαίου για δράσεις προβολής

23-01-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων η Περιφέρεια Nοτίου Αιγαίου και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Νοτίου Αιγαίου θα συνεργαστούν για την υλοποίηση μέρους δράσεων ενταγμένων στο εγκεκριμένο τριετές σχέδιο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας στα έτη 2017 και 2018.

Τις δράσεις θα υλοποιήσει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.

Αναλυτικά θα υλοποιηθούν οι εξής δράσεις:

Α. Άξονας Ενεργειών «Μελέτη σχεδιασμού κι ανάπτυξης της στρατηγικής Επικοινωνίας και δημιουργικής πλατφόρμας προβολής του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου»

 Δράση 1η: Μελέτη σχεδιασμού κι ανάπτυξης στρατηγικής επικοινωνίας & δημιουργικού οδηγού προβολής του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Μελέτη σχεδιασμού κι ανάπτυξης στρατηγικής επικοινωνίας & νέας δημιουργικής εκτέλεσης για την προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου το 2017, με στόχο την περαιτέρω εμβάθυνση και εξέλιξη της επικοινωνίας και των κεντρικών μηνυμάτων, μέσα από την αξιακή ανάδειξη των εμπειριών και προορισμών της, στην κατεύθυνση της

άμεσης πρόσκλησης και πρόκλησης επιλογής. Η κεντρική δημιουργική ιδέα (concept) στηρίζεται στη στρατηγική κατεύθυνση της ασύγκριτης μοναδικότητας του Νοτίου Αιγαίου, η οποία εξελίσσεται, στοχεύοντας σε απτά, πρακτικά μηνύματα που υπηρετούν τις αρχές της απλότητας και αμεσότητας, σύμφωνα με τις διεθνείς πρακτικές, με στόχο την δημιουργία επιθυμίας για επιλογή. Για την ολοκληρωμένη αποτύπωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, πραγματοποιείται ολοκληρωμένη μελέτη και εφαρμογή της κεντρικής ιδέας σε βασικό δημιουργικό υλικό (λεκτικά και εικαστικά) καθώς και στα βασικά εργαλεία της καμπάνιας, λειτουργώντας ως οδηγός εκτέλεσης για τις δράσεις προβολής της Περιφέρειας στο σύνολό τους. Περιλαμβάνονται η δημιουργική στρατηγική τεκμηρίωσης, η λεκτική αποτύπωση, η κεντρική οπτική εκτέλεση, το αφήγημα (brand narrative) και o εικαστικός σχεδιασμός του, κατευθυντήριες εφαρμογές σε ψηφιακά εργαλεία, σε ενέργειες ψηφιακού μάρκετινγκ, σε έντυπο υλικό, σε οπτικοακουστικό υλικό. Η δημιουργική μελέτη εφαρμογής θα πραγματοποιηθεί ως ακολούθως: σε επίπεδο Περιφέρειας, σε επίπεδο Περιφερειακών Ενοτήτων, σε επίπεδο ομάδων δυναμικής και ενδεικτικών προορισμών με βάση το Μάρκετινγκ Πλάνο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Δράση 2η: Υπηρεσίες δημιουργικής εκτέλεσης και προσαρμογές για τις ανάγκες διαφήμισης και προβολής των προορισμών και θεματικών προϊόντων της Περιφέρειας

Δημιουργική εκτέλεση εικαστικών, προσαρμογές και εφαρμογές της κεντρικής δημιουργικής ιδέας της 1ης Δράσης σε δημιουργικό υλικό, με στόχο την κάλυψη των επικοινωνιακών αναγκών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την προβολή του Τουριστικού Προϊόντος, με βάση τις εκάστοτε τεχνικές προδιαγραφές των μέσων προβολής, όπως ενδεικτικά: καταχωρήσεις, banners, ψηφιακά μέσα. Περιλαμβάνονται: α) μελέτη εφαρμογής της νέας καμπάνιας σε βασικές διαστάσεις (templates) υλικών επικοινωνίας, β) προσαρμογή υλικού σε αντίστοιχες διαστάσεις βάσει αναγκών της Περιφέρειας και γ) σύνθεση ή απόδοση κειμένων στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα για σύνολο 6.000 λέξεων.

Β. Άξονας Ενεργειών «Ανάπτυξη και παραγωγή δημιουργικών εργαλείων, οπτικοακουστικών υλικών και ψηφιακών συστημάτων για την προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου»

Δράση 3η: Παραγωγή Videos για τις ανάγκες προβολής της τουριστικής περιόδου 2017 από υπάρχουσες τράπεζες και πηγές πλάνων με εικαστική επιμέλεια

Για τις ανάγκες προβολής της Περιφέρειας κατά τη διάρκεια του 2017 και τη περίοδο των κρατήσεων (Γενάρης – Ιούλιος 2017), προβλέπεται η δημιουργική εκτέλεση και παραγωγή τριών Videos από υπάρχοντα πλάνα ψηφιακών τραπεζών και πηγών. Στόχος είναι η επικοινωνία της κεντρικής δημιουργικής ιδέας μέσα από την ψηφιακή απεικόνιση των λόγων επιλογής των προορισμών για τις διακοπές το 2017.

Δράση 4η: Σχεδιασμός & Ανάπτυξη διαδραστικής web based εφαρμογής

Σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακής διαδραστικής ιστοσελίδας για τις ανάγκες ψηφιακής προώθησης εν όψει της τουριστικής περιόδου 2017. Η ιστοσελίδα λειτουργεί ως interface της καμπάνιας, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα, με στόχο την ανάδειξη της δημιουργικής ιδέας και την προώθηση του περιεχομένου. Η ιστοσελίδα συνδέεται με το περιεχόμενο του υπάρχοντος website και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, λειτουργώντας ως κεντρική. Η ενέργεια συνδέεται με οπτικοακουστική εμπειρία και βασίζεται σε clips (videos) αξιοποιώντας το υπάρχον οπτικοακουστικό υλικό. Μέσα από την ιστοσελίδα εξυπηρετείται η ανάγκη άμεσης εμπλοκής με το κοινό, διάδρασης και τελικής επιλογής.

Δράση 5η: Εικαστική & Δομική Αναβάθμιση του τουριστικού Portal της Περιφέρειας http://aegeanislands.gr/

Εικαστική & Δομική αναβάθμιση του τουριστικού Portal της Περιφέρειας http://aegeanislands.gr/ με στόχο την ανάδειξη της επίσημης τουριστικής ιστοσελίδας ως κεντρικό όχημα ψηφιακών δράσεων προώθησης του τουριστικού προϊόντος, την ανταπόκριση στις νέες ψηφιακές συνήθειες και συμπεριφορές των χρηστών, την αξιοποίηση των νέων τεχνολογικών δυνατοτήτων, των σχεδιαστικών τάσεων και του περιεχομένου. Τα στάδια υλοποίησης της δράσης περιλαμβάνουν:

α) Μελέτη αναγκών κι εφαρμογής για την εικαστική αναβάθμιση, δόμηση και αξιοποίηση του υπάρχοντος περιεχομένου της ιστοσελίδας, ένταξη νέων λειτουργιών διαδραστικής μορφής και προώθησης των καμπανιών, λειτουργία της ιστοσελίδας ως πυρήνας αυτόματης ένταξης περιεχομένου από άλλα ψηφιακά εργαλεία (blog, social media, tumblr).

β) Εικαστικός σχεδιασμός κι ανάπτυξη μέσα από την αξιοποίηση νέου συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS) με στόχο τη βελτίωση της χρηστικότητας και λειτουργικότητας.

γ) Δόμηση και επανασχεδιασμός της παρουσίασης του περιεχομένου σύμφωνα με την μελέτη εφαρμογής για τη βελτίωση της εικόνας και αποδοτικότητας στην εμπειρία χρήστη (UX) και την εφαρμογή πρακτικών βελτιστοποίησης της θέσης της ιστοσελίδας και του περιεχομένου της στις μηχανές αναζήτησης (SEO).

Δράση 6η: Διαχείριση και επικαιροποίηση της ιστοσελίδας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Διαχείριση του περιεχομένου της ιστοσελίδας, ανάρτηση και ανάδειξη του, προώθηση νέων και εκδηλώσεων τουριστικού ενδιαφέροντος, τροποποιήσεις της αρχικής σελίδας, κατάρτιση ημερολογίου δημοσιεύσεων για την προώθηση στοχευμένου περιεχομένου, σχεδιασμός και υλοποίηση αποκλειστικών καμπανιών ανά εποχή και ανά αγορά στόχο, διορθωτικές αλλαγές όπου απαιτείται.

Δράση 7η: Κινηματογράφηση και παραγωγή οπτικο-ακουστικού υλικού (ταινίες) το καλοκαίρι του 2017

Κινηματογράφηση και γυρίσματα κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, με στόχο την επίτευξη των μοναδικών και ζωντανών χρωμάτων και φωτός του ελληνικού καλοκαιριού στα νησιά του Ν. Αιγαίου. Κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, παρέχεται η δυνατότητα λήψεως πλάνων που περιλαμβάνουν το ανθρώπινο στοιχείο, την λειτουργία καταστημάτων και κέντρων εστίασης. Σε αντίθεση με τα Videos της 3ης Δράσης, που περιλαμβάνει την παραγωγή 3 videos από πλάνα ψηφιακής τράπεζας, η κινηματογράφηση και τα γυρίσματα νέων και φρέσκων πλάνων προορισμών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγίου, το καλοκαίρι του 2017, έχει στόχο τη χρήση τους για τις επόμενες τουριστικές σαιζόν (2018 και εντεύθεν).

Στην παραγωγή των videos περιλαμβάνονται γυρίσματα από εξειδικευμένο συνεργείο, η δημιουργική επιμέλεια (γραφικά, μοντάζ & post production), η έρευνα πλάνων και καθορισμός αναγκών, μουσική βιβλιοθήκης, εκφωνητής εφόσον απαιτείται.

Γ. Άξονας Ενεργειών «Εκτέλεση δράσεων προώθησης & διαφήμισης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου»

Δράση 8η: Διαχείριση περιεχομένου και προώθηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, με στόχο την ενίσχυση της κοινότητας, την ανάδειξη του νέου concept, την προώθηση περιεχομένου και την διάδοση των μηνυμάτων προβολής στη ψηφιακή κοινότητα (reach). Στο ψηφιακό οικοσύστημα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης εντάσσεται και το Tumblr page (http://likenoother.aegeanislands.gr/), το οποίο λειτουργεί ενισχυτικά στο Facebook, Twitter, Instagram και Youtube της Περιφέρειας. Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης συνδέονται με όλα τα ψηφιακά μέσα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, όπως το website www.aegeanislands.gr και το blog. Η δράση περιλαμβάνει:

-Συνεχής δημιουργία περιεχομένου που βασίζεται στη στρατηγική κατεύθυνση της 1ης Δράσης και είναι σύμφωνο με τις τελευταίες τάσεις που διαμορφώνονται στο ψηφιακό περιβάλλον. Στην ενότητα αυτή περιλαμβάνονται ενέργειες όπως: η χρήση infographics, οι δημιουργικές εφαρμογές, η υλοποίηση διαγωνισμών με την ενεργή συμμετοχή των χρηστών.

-Διαχείριση της κοινότητας των χρηστών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για τη συνεχή και σταθερή επικοινωνία και «διαλόγου» με το κοινό, με στόχο την ενίσχυση της διάδρασης και της απήχησης των μηνυμάτων.

Δράση 9η: Πρόγραμμα Διαφημιστικής Προβολής Διαδικτυακών Μέσων Εξωτερικού

Σχεδιασμός και υλοποίηση πλάνου ψηφιακής διαφήμισης (media plan) για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Το πλάνο διαφήμισης περιλαμβάνει ενέργειες ψηφιακού-διαδικτυακού Μάρκετινγκ και στοχεύει σε αγορές του εξωτερικού.

Σχεδιάζεται και υλοποιείται με γνώμονα α) τις διεθνείς τάσεις ως προς την περίοδο κράτησης και β) τη βέλτιστη αξιοποίηση νέων τεχνολογιών για τη διείσδυση σε τμήματα αγοράς με βάση το προφίλ και την ταξιδιωτική συμπεριφορά του κοινού. Η επένδυση σε διαφήμιση της τρέχουσας δράσης συνδέεται και ενισχύει τους στόχους μέτρησης και αποτελεσματικότητας των εργαλείων, συστημάτων και παραγωγών των λοιπών δράσεων (αποτελεσματικότητα διάδρασης των ψηφιακών εφαρμογών και σελίδων, θεάσεις των ταινιών, διείσδυση σε τμήματα αγοράς, απήχηση κ.α.). Περιλαμβάνει:

-Data Driven Digital Campaign – Aegean Islands Personas. Στόχευση χρηστών με πραγματική πρόθεση ή επιθυμία για ταξίδι, μέσα από ειδική πλατφόρμα και realtime targeting, αναλόγως των προτιμήσεων ή είδος διακοπών που επιθυμεί (πολυτέλειας, resort, κλπ) μεγιστοποιώντας την απόκριση του χρήστη για επιλογή της προβαλλόμενης εμπειρίας στο Νότιο Αιγαίο.

-Programmatic media plan. Ψηφιακή προώθηση με διαφορετικά formats αλλά και retargeting στις αγορές – στόχος, με στόχευση σε news & travel platforms ανά αγορά.

-Προώθηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Περιφέρειας, για την διάχυση του περιεχομένου και την ενίσχυση της κοινότητας μελών (engagement, reach, like campaigns)

-Native Ads (Premium Online Advertising). Διαφημιστική προβολή σε sites υψηλής επισκεψιμότητας, αναγνωσιμότητας και αξίας με στοχευμένες προβολές video, εικόνας και κειμένων, προώθηση εντός της ροής της ειδησεογραφίας, ειδικά αφιερώματα (sponsored content)

-Ψηφιακή διαφήμιση σε μεγάλα δίκτυα, όπως Google, Yahoo, TripAdvisor, για τη δημιουργία αποκλειστικού περιεχομένου που απευθύνεται σε κοινό που εκδηλώνει ενδιαφέρον για διακοπές και τη στόχευση σε news & travel platforms ανά αγορά με στόχο τη συμμετοχή των χρηστών στην καμπάνια. Η 9η δράση περιλαμβάνει δυο διαφορετικές σε περιεχόμενο υποδράσεις, οι οποίες λειτουργούν σε συνέργεια μεταξύ τους, για την επίτευξη των αναμενόμενων αποτελεσμάτων από το σύνολο της δράσης.

9.α. Πρόγραμμα Διαφημιστικής Προβολής σε ψηφιακά Μέσα του εξωτερικού και σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

Το περιεχόμενο της υποδράσης 9α είναι: Σχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένου πλάνου μέσων διαδικτυακής προβολής, σε ψηφιακά μέσα του εξωτερικού με τη χρήση Programmatic Πλάνου και διαφημιστική προβολή σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης

9.β. Πρόγραμμα Διαφημιστικής Προβολής με αξιοποίηση Native ads και διαφήμισης περιεχομένου σε Διαδικτυακά Μέσα Εξωτερικού

Το περιεχόμενο της υποδράσης 9β είναι: Σχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένου πλάνου μέσων διαδικτυακής προβολής, σε ψηφιακά μέσα του εξωτερικού, με την αξιοποίηση Native ads και διαφήμισης περιεχομένου σε διεθνή διαδικτυακά μέσα.

Δράση 10η: Ειδικό Πρόγραμμα Προβολής στο Discovergreece.com

Δράσεις προβολής και επικοινωνίας του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, μέσα από το ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergreece.com. Η δημιουργική προβολή περιλαμβάνει την προώθηση του campaign concept του Νοτίου Αιγαίου, την προώθηση των προορισμών και εμπειριών της Περιφέρειας, των εκδηλώσεων και άλλων ειδικών ενεργειών, στην κεντρική σελίδα, στην κοινότητα μελών, στο blog του Discovergreece.com “My View of Greece”. Επιπλέον περιλαμβάνονται ενέργειες email marketing και υλοποίηση ψηφιακής καμπάνιας επικοινωνίας σε επιλεγμένα ψηφιακά μέσα, on line users σε 3 χώρες.

Δ. Άξονας Ενεργειών «Εκπόνηση Μελετών τουριστικής κίνησης, στοιχείων μάρκετινγκ και ενεργειών προώθησης σε B2B κοινό»

Δράση 11η: Εκπόνηση Μελετών τουριστικής κίνησης & προφίλ τουριστών

Εκπόνηση εκθέσεων και μελετών που περιλαμβάνει στοιχεία τουριστικής κίνησης στα βασικά αεροδρόμια της Περιφέρειας, ανάλυση τάσεων των αφίξεων και εκπόνηση συμπερασμάτων, με στόχο τη βέλτιστη διαμόρφωση προτάσεων πολιτικής για την ανάπτυξη του τουριστικού τομέα και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού της προϊόντος. Ειδικότερα, η μελέτη περιλαμβάνει στοιχεία έρευνας καταναλωτή, προφίλ τουριστών και στοιχείων μάρκετινγκ συμπεριφοράς των βασικών αγορών – στόχος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Οι Εκθέσεις αποτελούν βάση περαιτέρω σχεδιασμού, εξειδίκευσης των δράσεων προβολής με βάση τα αποτελέσματα και τα στοιχεία συμπεριφοράς.

Δράση 12η: Ενέργειες Προώθησης B2B

Εκπόνηση Στρατηγικής και Σχεδιασμός ενεργειών προώθησης σε B2B κοινό. Περιλαμβάνεται η συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις.

Δράση 13η: Εκπόνηση μελέτης ανάλυσης της ψηφιακής φήμης

Εκπόνηση εκθέσεων και μελετών που περιλαμβάνει την ψηφιακή καταγραφή κι αποτύπωμα της φήμης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και των τουριστικών της προϊόντων και βασικών brand names, μέσα από ειδικές πλατφόρμες μέτρησης, με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων αποτελεσματικότητας των προωθητικών ενεργειών καθώς και την παροχή στοιχείων αντίληψης του κοινού στόχος για την αξία των brands. Ειδικότερα, η μελέτη περιλαμβάνει την μελέτη εισαγωγής των στοιχείων στη πλατφόρμα μέτρησης, την συλλογή των στοιχείων e-listening, την ανάλυση παρέχοντας στοιχεία και δείκτες φήμης όπως μέγεθος αναφορών στο online περιβάλλον, ιεράρχηση μέσων που παρέχουν περιεχόμενο για την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τους προορισμούς, την χαρτογράφηση των μέσων με την σημαντικότερη επιρροή (key influencers’ mapping), πορίσματα είδους αντίληψης με κατηγοριοποίηση (θετικό-ουδέτερο-αρνητικό), ευκαιρίες ενίσχυσης θετικού περιεχομένου και τρόποι αντιμετώπισης ελλείψεων ή αρνητικών στοιχείων στην θετική διαχείριση της φήμης.

 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες