Δήμος Μονεμβασιάς: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

12-01-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

O Δήμος Μονεμβασιάς κατήρτισε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017.

Ο τουρισμός και η γεωργία αποτελούν για τον Δήμο Μονεμβασίας τους κυριότερους πυλώνες ανάπτυξης. Ο Δήμος Μονεμβασίας αποτελεί έναν τουριστικό προορισμό με μεγάλη ποικιλομορφία, ικανό να προσελκύσει επισκέπτες τόσο από την ελληνική όσο και από τη διεθνή αγορά.

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το έτος 2017 έχει ως στόχο αφ’ ενός την ισχυροποίηση του προορισμού στη συνείδηση του ελληνικού κοινού, αφ’ ετέρου την διείσδυση στην διεθνή τουριστική αγορά προκειμένου να διεκδικήσει από αυτή αυξημένο μερίδιο επισκεπτών.

Το πρόγραμμα θα αναπτυχθεί στους εξής άξονες, με έμφαση κυρίως στη διαδικτυακή παρουσία της Μονεμβασίας:

1) Προβολή μέσω διαδικτύου:

- Ισχυροποίηση και προβολή της τουριστικής ιστοσελίδας του Δήμου www.monemvasia.gr και κατά συνέπεια την προβολή του προορισμού «Δήμος Μονεμβασίας».

- Βελτίωση της εν λόγω ιστοσελίδας με επιλεγμένα κείμενα ή φωτογραφίες όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο (η συγγραφή κειμένων, διαχείριση περιεχομένου ιστοσελίδας και κοινωνικών δικτύων και διασπορά περιεχομένου και η παραγωγή φωτογραφιών και βίντεο για διαδικτυακή αξιοποίηση).

-Ολοκλήρωση του τουριστικού brand – εικαστικής τουριστικής ταυτότητας του Δήμου Μονεμβασίας (η συνολική ανανέωση της τουριστικής ταυτότητας του Δήμου, προκειμένου αυτή να γίνει πιο σύγχρονη και πιο δυναμική και κυρίως πιο ελκυστική για το διεθνές κοινό).

-Εμπλουτισμός της τουριστικής ιστοσελίδας www.monemvasia.gr με το νέο φωτογραφικό υλικό και video και προσαρμογή της στη νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα του Δήμου Μονεμβασίας.

-Βελτίωση και αναβάθμιση του ηλεκτρονικού ταξιδιωτικού οδηγού με τη μορφή εφαρμογής για νέου τύπου κινητά τηλέφωνα (smart phones).

2) Καταχωρίσεις σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο:

-Διαφημιστικές καταχωρίσεις σε έντυπα, ραδιόφωνα, τηλεόραση και ιστοσελίδες. Τα μέσα αυτά θα είναι τοπικής, εθνικής αλλά και παγκόσμιας εμβέλειας όπως επιτάσσουν οι συνθήκες της Ελληνικής τουριστικής πραγματικότητας, θέτοντας ως βασική προτεραιότητα την εξωστρέφεια.

3) Έκδοση Εντύπων:

-Επανεκτύπωση τουριστικών - πληροφοριακών εντύπων με κύριο σκοπό τη διανομή του σε πελάτες των τουριστικών καταλυμάτων της περιοχής.

-Σκοπός είναι η παρότρυνση του επισκέπτη να επισκεφθεί το σύνολο του Δήμου χωρίς να παραμένει μόνο στο τόπο διαμονής του.

-Επανέκδοση χάρτη του Κάστρου της Μονεμβασίας.

-Επανέκδοση υπάρχοντος χάρτη του Δήμου Μονεμβασίας.

-Επανέκδοση εντύπου για το σπήλαιο Καστανιάς και το Απολιθωμένο Δάσος.

-Επανέκδοση του χάρτη πεζοπορικών διαδρομών.

-Δημιουργία νέου έντυπου υλικού για σημεία περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος του Δήμου μας (όπως Λάρνακα Μολάων , υδροβιότοπος Ιέρακα κτλ).

-Δημιουργία έντυπου υλικού που θα περιλαμβάνει και θα προβάλλει το Δήμο Μονεμβασίας ως προορισμό πραγματοποίησης γάμων.

-Δημιουργία έντυπου υλικού που θα προβάλλει τον θρησκευτικό τουρισμό και θα αξιοποιεί τα θρησκευτικά στοιχεία και την θρησκευτική κληρονομιά του Δήμου Μονεμβασίας (Βυζαντινές εκκλησίες, μοναστήρια κτλ.).

4) Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις:

-Συμμετοχή σε εκθέσεις εντός αλλά κυρίως εκτός Ελλάδας σε χώρες στόχους όπως η Ιταλία, Γερμανία και Ρωσία κτλ. και επίσης σε θεματικές εκθέσεις τουρισμού που ειδικεύονται σε γάμους, σε πεζοπορία, σε γαστρονομία κτλ.

5) Δημιουργία σημείων ηλεκτρονικής πληροφόρησης.

-Μέσο της εφαρμογής για tablet και smartphones, απλά με το σκανάρισμα ενός QR code σε όλα τα σημεία ενδιαφέροντος, θα παρέχεται ηλεκτρονική πληροφόρηση διαχέοντας έτσι την πληροφορία στον επισκέπτη άμεσα και εύκολα.

6) Προμήθεια δώρων και γενικά αντικείμενων φιλοφρονήσεων (usb sticks, στυλό, μολύβια, ημερολόγια, τσάντες, θήκες tablet, κλπ.), τα οποία θα προσφέρονται σε τουριστικούς παράγοντες και πρόσωπα με την νέα εικαστική τουριστική ταυτότητα προκειμένου να ενισχύσουν τη διαδικασία προβολής του τουρισμού.

Για τις ανωτέρω δράσεις ο Δήμος θα στηριχθεί τόσο σε εξωτερικούς συνεργάτες όσο και στους εργαζόμενους του που στελεχώνουν το γραφείο τουρισμού αλλά και στα μέλη της επιτροπής τουριστικής ανάπτυξης και προβολής.

Τέλος θα αναζητηθούν τρόποι συνεργασίας σε θέματα τουριστικής ανάπτυξης με όμορους Δήμους, με την Περιφέρεια Πελοποννήσου αλλά και με αμιγώς τουριστικούς Δήμους της Ελλάδας.

διαβάστε ακόμα

In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή