Δήμος Ρόδου: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017

10-01-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Ρόδου ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού μάρκετινγκ συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της εκπόνησης στρατηγικής. Περιλαμβάνονται επίσης δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης υλοποιώντας συγκεκριμένες ενέργειες συμπεριλαμβανομένης και της στελέχωσης των εκθεσιακών συμμετοχών στις κύριες αγορές του εξωτερικού, της οργάνωσης προωθητικών ενεργειών και γενικά της χρήσης όλων των απαραίτητων εργαλείων προσέγγισης των αγορών - στόχων.

Οι βασικοί άξονες του προγράμματος έχουν ως εξής:

-Πρωτοβουλία: Eπιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

-Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού

-Τουριστικό Μάρκετινγκ και Ανάπτυξη

-Δράσεις προβολής και διαφήμισης

-Δημόσιες Σχέσεις

-Επικοινωνία και Δημοσιότητα

-Εξειδικευμένες προσφερόμενες υπηρεσίες

-Internet Marketing

-Eιδικές δράσεις προβολής

-Διοργάνωση συνεδρίων, ημερίδων και εκδηλώσεων

-Προωθητικές ενέργειες για προσέλκυση ειδικών ομάδων τουριστών

-Διαχείριση τουριστικού οδηγού στο site του Δήμου

-Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις

-Δημιουργία νέων φορέων τουρισμού

-Συνεργασία με φορείς του τουρισμού

-Γραφεία πληροφοριών

-Επιμορφωτικές δράσεις

-Διαφημιστικές καταχωρήσεις

-Δημιουργία προωθητικού υλικού

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι