Δράσεις τουριστικής προβολής από τους Δήμους Ιεράπετρας, Αιδηψού και Καρπενησίου

07-01-17 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Αποφάσεις για την τουριστική προώθηση των περιοχών τους έλαβαν οι Δήμοι Ιστιαίας Αιδηψού, Ιεράπετρας και Καρπενησίου. Ειδικότερα:

Ο Δήμος Ιστιαίας Αιδηψού ανέθεσε τη προμήθεια 5.000 δίγλωσσων χαρτών για την τουριστική προβολή του Δήμου έναντι του ποσού των 9.920 με ΦΠΑ.

Ο Δήμος Ιεράπετρας ενέκρινε τη διενέργεια της εργασίας «Τουριστική Προβολή του Δήμου». Ανέθεσε το έργο  στον κ. Μουτσάκη Γιώργο  έναντι του ποσού των 6.076,00 ευρώ με ΦΠΑ

Ο Δήμος Καρπενησίου ανέθεσε την παραγωγή και εκτύπωση έντυπου «Τσάι του βουνού» στο πλαίσιο τουριστικής προβολής του Δήμου με απευθείας ανάθεση έναντι συνολικού ποσού 1420,03 ευρώ με ΦΠΑ.

διαβάστε ακόμα

Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο