Το Lonely Planet αποκαλύπτει την «μυστική» πλευρά της Κέρκυρας

16-12-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Κέρκυρα, δημοφιλής για τις παραλίες και τα κρυστάλλινα νερά της, μας καλεί να «χαθούμε» στα ορεινά χωριά του νησιού, αναζητώντας την ποιότητα των τοπικών προϊόντων και κάνοντας πεζοπορία στα αναρίθμητα μονοπάτια της, σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση του Lonely Planet, του παγκοσμίως αναγνωρισμένου ταξιδιωτικού οδηγού.

Στο αφιέρωμα που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα του Lonely Planet, η ταξιδιωτική συντάκτρια από το Ηνωμένο Βασίλειο, Anita Isalska, παρουσιάζει τα λιγότερο γνωστά αξιοθέατα του νησιού που αξίζει να ανακαλύψουμε.

Μεταφέροντας τους αναγνώστες στα ιστορικά μνημεία της Κέρκυρας (το Παλαιό Φρούριο της πόλης, το Αγγελόκαστρο και το βυζαντινό κάστρο στην Κασσιόπη), η δημοσιογράφος τους παροτρύνει να επισκεφθούν άγνωστες περιοχές όπως το αρχιτεκτονικό στολίδι της Κέρκυρας, το χωριό Παλιά Περίθεια και το ανδρικό μοναστήρι στη Παλαιοκαστρίτσα.

Η Isalska «χαρτογραφεί» την γαστρονομία του νησιού και προτείνει τη δοκιμή τοπικών πιάτων της κερκυραϊκής κουζίνας, παρουσιάζοντας παράλληλα μια οικογενειακή επιχείρηση ελαιοπαραγωγών, έναν νεαρό Αθηναίο ο οποίος μετακόμισε στο νησί για να γίνει μελισσοκόμος και ένα παραγωγό κουμκουάτ.

«Η καρδιά της Κέρκυρας χτυπά δυνατά το Πάσχα, με πληθώρα χορωδιακών συναυλιών και με το έθιμο των Μποτήδων, το εντυπωσιακό σπάσιμο των πήλινων κανατιών το Μεγάλο Σάββατο» πρόσθεσε η συντάκτρια.

Τέλος, η δημοσιογράφος, η οποία επισκέφθηκε την Κέρκυρα στα μέσα Οκτωβρίου, συστήνει, μεταξύ άλλων δραστηριότητες όπως kitesurfing στη χρυσαφένια παραλία του Χαλικούνα και παρατήρηση πτηνών στη Λιμνοθάλασσα Κορισσίων.

Το δημοσιογραφικό ταξίδι στην Κέρκυρα διοργάνωσε και υλοποίησε η Marketing Greece σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean και εντάσσεται στο πλαίσιο συνεργασίας του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και της Marketing Greece με την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι