Δήμος Αγράφων: Στρατηγικό σχέδιο τουριστικής ανάπτυξης

04-12-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ο Δήμος Αγράφων ενέκρινε το Στρατηγικό Σχέδιο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης για τη τουριστική προώθηση του προορισμού.

Το σχέδιο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα παρακάτω:

Επίπεδο 1

Ερευνητική Διαδικασία

-Εντοπισμός κοινού το οποίο θα προσέλθει στα Άγραφα για τουρισμό. Συνθέτοντας πολλές τάσεις θα εντοπισθεί ένα ακριβές κοινό το οποίο είναι πολύ πιθανό έως πιθανό να επιλέξει τα Άγραφα για τουριστικό προορισμό

-Θα διερευνηθούν οι επιθυμίες τους για τις ακριβείς συνθήκες τις οποίες επιθυμούν να βιώσουν ώστε στρατηγικά να σχεδιαστούν οι υποδομές και η εμπειρία τους ώστε αυτή να μείνει αξέχαστη

Με την ερευνητική διαδικασία θα εντοπισθεί ο στόχος χωρίς ρίσκο πόρους, χρήματα και χρόνο

Επίπεδο 2

Επικοινωνία

-Ένα νέο αφήγημα για τα Άγραφα. Η ιστορία των Αγράφων πρέπει να ξαναγραφτεί επαγγελματικά και στρατηγικά. Να διαμορφωθεί μία ιστορία με πολλά συναισθηματικά στοιχεία – ιστορικά – στοιχεία τάσεων – ενσωμάτωση της στρατηγικής.

-Σαφής – ξεκάθαρη - μοναδική εικόνα. Θα παραχθεί εργασία με τα ερευνητικά δεδομένα ώστε να διαμορφωθεί για τα Άγραφα μία συγκεκριμένη ταυτότητα Τουριστική π.χ. τουρισμός ευεξίας – οικογενειακός – νέων εμπειριών. Η νέα τουριστική ταυτότητα θα διαχωρίζει τα Άγραφα από κάθε άλλο τόπο, θα είναι μοναδική και αποτελεσματική.

-Ανάπτυξη σχέσεων με τα Μέσα Ενημέρωσης. Συναντήσεις – συνέντευξη τύπου – συναντήσεις τύπου – ξεναγήσεις, σε ένα άκρως μικροστοχευμένο πλαίσιο μέσων τα οποία θα δώσουν αποτελεσματικότητα στην καμπάνια.

Επίπεδο 3

Διαφήμιση – προώθηση

-Διαδίκτυο με δημιουργία εργαλείων τεχνολογίας

-Site δυναμικό – διαδραστικό

-Βελτιστοποίηση σελίδας με ειδικές τεχνικές ώστε η ιστοσελίδα Άγραφα να εμφανίζεται πάντα μπροστά στους επιθυμητούς χρήστες

-Retargeting, παρακολούθηση στοχευμένων κοινών μπροστά στα οποία εμφανίζεται διαφημιστικά συνεχώς ο προορισμός

-Facebook καμπάνια

-Google καμπάνια

Επίπεδο 4

Η εμπειρία στα Άγραφα

-Ειδικές εκπαιδευτικές συνεδρίες με ξενοδόχους, εμπόρους, κατοίκους, ώστε να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία

-Ανάπτυξη τεχνολογικών εφαρμογών ώστε να εξυπηρετούνται με πολλαπλές δυνατότητες

Επίπεδο 5

-Προσέλκυση επενδυτών – επιχειρηματιών

-Χορηγικά προγράμματα

-Τουριστικά πρακτορεία – επικοινωνία

-Food Culture

Επίπεδο 6 – πυλώνες

-Φωτογραφίες – branded

-Youtube – Instagram

-Σαφείς εικόνες από την ταυτότητα των Αγράφων

-Σχέσεις με όλα τα κανάλια επικοινωνίας – θεσμούς

-Δυναμικά Μηνύματα Επικοινωνίας

-Οι άνθρωποι των Αγράφων – η παράδοση – η κουλτούρα

- Όραμα

-Κοινωνική Ευθύνη

-Φαγητό φεστιβάλ

-Εκδηλώσεις προσέλκυσης τουρισμού

-Οικολογία – περιβάλλον

-Συνεδρία – συναντήσεις

-Δυνατή ταυτότητα ηλεκτρονική και logo

-Η αγορά των Αγράφων

-Άγραφα ένα δυνατό brand

-Άγραφα πως θα αγαπηθεί ο τόπος

 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη