Επιμελητήριο Ρεθύμνου: Διαγωνισμός για σχέδιο τουριστικής προβολής

28-11-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

To Eπιμελητήριο Ρεθύμνου προκήρυξε πρόχειρο διαγωνισμό με σφραγισμένες προσφορές και με κριτήριο κατακύρωσης τη συμφερότερη από οικονομικής άποψης προσφορά  για την εκτέλεση της εργασίας «Στρατηγικός Σχεδιασμός και Σχέδιο Υλοποίησης Ενεργειών Τουριστικής Προώθησης και Προβολής Π. Ε. Ρεθύμνου – D.M.O.R.».

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο συνολικό ποσό των  21.700 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. και των λοιπών κρατήσεων. Ο διαγωνισμός θα γίνει ενώπιον της αρμόδιας επιτροπής του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης στις 9 Δεκεμβρίου και ώρα 12:00.

Σύμφωνα με το Επιμελητήριο λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα και τις ανάγκες του τουριστικού προορισμού εντός των διοικητικών ορίων της Π.Ε. Ρεθύμνου, το χρονικό σημείο της εν λόγω προκήρυξης, της επικείμενης τουριστικής περιόδου, τον διαθέσιμο προϋπολογισμό και το ευρύτερο θεσμικό πλαίσιο των ΟΤΑ, απαιτείται μια ολοκληρωμένη προσέγγιση για την τουριστική προβολή του Ρεθύμνου μέσω του συνδυασμού οριζόντιων δράσεων και κάθετων πακέτων εργασίας που στοχεύουν στην:

-Αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος του προορισμού μέσα από την υλοποίηση ενός στρατηγικού σχεδίου βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, διαχείρισης και προβολής της περιοχής.

-Ανάπτυξη υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας προς τον ιδιωτικό τομέα και συμβολή στην προσαρμογή των τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων του προορισμού της Π.Ε. Ρεθύμνου στις σύγχρονες εξελίξεις και στις απαιτήσεις της διεθνούς τουριστικής αγοράς μέσα από τη λειτουργία τοπικού οργανισμού διαχείρισης προορισμού.

-Ενίσχυση του ρόλου του προορισμού έναντι των υπολοίπων φορέων και στην εδραίωση της σύμπραξης των όμορων Δήμων και των ιδιωτικών επιχειρήσεων του ευρύτερου τουριστικού κλάδου.

-Περαιτέρω ανάπτυξη επιστημονικού/ερευνητικού έργου με σκοπό την τεκμηρίωση των θέσεων του τουριστικού κλάδου και την διεύρυνση του φάσματος δραστηριότητας του σε όλα τα σημαντικά ζητήματα/θέματα του τουρισμού.

-Αναβάθμιση της παρουσίας του προορισμού της Π.Ε. Ρεθύμνου στο διαδίκτυο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή / και στο πλαίσιο Travel Trade Marketing σε εξειδικευμένες αγορές (Β2Β).

 

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο