Τα ταξί "στρατεύονται" στην τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης

15-09-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Τα ταξί επιστρατεύονται οικειοθελώς για την τουριστική προβολής της Θεσσαλονίκης, καθώς το Σωματείο Ταξί «Ερμής» συμφώνησε με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας να τοποθετηθεί στο πίσω μέρος των οχημάτων το τουριστικό λογότυπο «Thessaloniki: Many stories, one heart».

Σε ειδική εκδήλωση η αντιπεριφερειάρχης Βούλα Πατουλίδου μαζί με τον πρόεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητών ταξί «Ερμής», Λεοντιάδη Κλήμη, κόλλησαν αυτοκόλλητα πάνω στα ταξί, σφραγίζοντας έτσι την έναρξη της συνεργασίας τους.

Τα αυτοκόλλητα θα τοποθετηθούν σε όλα τα ταξί του Σωματείου, αποσκοπώντας στην ανάδειξη της πόλης ως προορισμό για κάθε είδους τουρισμό.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι