Χωροθέτηση υδατοδρομίου στην Πύλο

14-09-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Την χωροθέτηση Υδατοδρομίου εντός της Ζώνης του λιμανιού στην Πύλο αποφάσισε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πύλου.

Σύμφωνα με το Δήμαρχο Πύλου- Νέστορος κ. Δημήτρη Καφαντάρη βασικός στόχος του Δήμου  είναι η προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος  της περιοχής και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

Επιμέρους στόχοι που θα συμβάλουν στην επίτευξη του βασικού στόχου είναι:

-Δημιουργία μεγαλύτερης ζήτησης σε υπάρχουσες αγορές

-Δημιουργία ενδιαφέροντος σε νέες δυναμικές αγορές

-Προβολή εναλλακτικών μορφών τουρισμού που θα προσελκύσουν ζήτηση η οποία θα αυξήσει την επισκεψιμότητα και θα επιμηκύνει την τουριστική περίοδο.

Κατά τον Δήμαρχο η εκτέλεση των έργων στην παραλιακή ζώνη Πύλου, στις πλατείες Παπαφλέσσα και Οικονομίδη, η αποκατάσταση του Παλαιού Υδραγωγείου Πύλου, η ολοκλήρωση του στεγάστρου του Ανακτόρου του Νέστορα και μια σειρά από άλλα έργα σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες που είτε υλοποιούνται είτε βρίσκονται στο στάδιο της μελέτης, θα δώσει μια άλλη τουριστική προοπτική στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Πύλου – Νέστορος.

Ο Δήμαρχος θεωρεί ότι θα πρέπει  να αναζητηθούν τρόποι και μέσα προκειμένου το Λιμάνι της Πύλου να κερδίσει ένα μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς κρουαζιέρας καθώς τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει σχετική κάμψη. Επίσης, σημειώνει ότι η προβολή με κάθε μέσο ολόκληρου του θαλάσσιου μετώπου του Δήμου (λιμάνι της Κορώνης, λιμάνι Μεθώνης, λιμένας Φοινικούντας) θα τονώσει την δυναμική πορεία που θα έχει ο Δήμος Πύλου-Νέστορος τα επόμενα χρόνια. Σε αυτό μεγάλη ώθηση θα προσδώσει και η παραχώρηση της μαρίνας Πύλου η οποία θα έχει πολλαπλασιαστικές θετικές επιπτώσεις για τον τουρισμό στον Δήμο μας αλλά και τους γειτονικούς Δήμους.

Εξάλλου, ο Δήμαρχος πιστεύει ότι η ανάπτυξη Υδατοδρομίων είναι μια σύγχρονη δραστηριότητα που φαίνεται να κερδίζει έδαφος στην Ελλάδα η οποία, θα μπορούσε να αποβεί καίριας σημασίας για την περιοχή λόγω των χαρακτηριστικών της που την καθιστούν ιδανική για μια τέτοια δραστηριότητα.

Μοναδικός ίσως ανασταλτικός παράγοντας στην επισκεψιμότητα της περιοχής είναι η έλλειψη ικανοποιητικού οδικού δικτύου γεγονός που σε συνδυασμό με την απόσταση από τα αστικά κέντρα και τους άλλους τουριστικούς προορισμούς την κρατά «απομονωμένη». Τα υδατοδρόμια, συμπληρώνει, θα μπορούσαν κάλλιστα να αποτελέσουν το «κλειδί» για την ανατροπή αυτής της κατάστασης καθώς δεν απαιτούν μεγάλες επεμβάσεις στο χώρο, έχουν χαμηλό κόστος κατασκευής, συντήρησης και λειτουργίας και δεν έχουν σημαντικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων