Η τουριστική προβολή του Νοτίου Αιγαίου πέρασε στην ψηφιακή εποχή!

12-09-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η ψηφιακή εποχή για την παρουσία και προβολή των τουριστικών προορισμών του Νοτίου Αιγαίου, της περιοχής που ηγείται τουριστικά ολόκληρης  της χώρας, τέθηκε πλέον σε νέα βάση, απολύτως σύγχρονη, εξαιρετικά μελετημένη και σχεδιασμένη, με έμφαση στις νέες τεχνολογίες και την πλήρη αξιοποίησή τους.

Η πρώτη ενότητα ενεργειών ψηφιακού marketing της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κινείται σε δύο άξονες, στην ολοκληρωμένη διαχείριση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και στην διαδραστική  ηλεκτρονική πλατφόρμα, όπου κάθε νησί μπορεί να αναπτύξει την δική του ξεχωριστή τουριστική ταυτότητα.  Οι ενέργειες αυτές υλοποιούνται στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης Τουρισμού, οδικός χάρτης 2016 – 2020 της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου που εκπονήθηκε και υλοποιείται σε συνεργασία με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece.

Η διαδραστική πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου και επικοινωνίας στοχεύει στη συνοχή στην επικοινωνία και την άμεση, γρήγορη και ευέλικτη συνεργασία όλων των νησιών. Αξιοποιώντας την τεχνολογία και το διαδίκτυο, η συγκεκριμένη πλατφόρμα, η οποία αποτελεί καινοτομία και βασικό μέρος της πρώτης ενότητας ενεργειών, είναι ένα σημαντικό εργαλείο προς αξιοποίηση στα χέρια των τοπικών φορέων. Παρέχοντας πλήρη πρόσβαση σε επικοινωνιακό υλικό και περιεχόμενο (φωτογραφικό υλικό, κείμενα ταξιδιωτικών εμπειριών και δημιουργικές εφαρμογές – digitalposters), δίνει στους τοπικούς φορείς τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν, να διαμορφώνουν και να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας. 

Επιπλέον, το campaigntumblrsite http://ellikenoother.aegeanislands.gr/ είναι ένα σύγχρονο εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης και ψηφιακής παρουσίας, όπου παρουσιάζονται περισσότερο από 40 θεματικές ιστορίες των νησιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Μέσα από ειδικές σελίδες για κάθε νησί και με feed χρηστών το οποίο αντλείται μέσα από το hashtag #aegeanlikenoother, αποτελεί τον πυρήνα της φιλοξενίας και προώθησης του concept και του περιεχομένου της καμπάνιας. 

Αξιοποιώντας περαιτέρω το διαδίκτυο, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου προχώρησε στην ανάπτυξη Μέσων Κοινωνικής ∆ικτύωσης, ως πλέγμα δράσεων γύρω από το campaignsite. Για την τροφοδότησή τους έχει εκπονηθεί πλήρες περιεχόμενο τροφοδότησης μέσα από τη δημιουργία ειδικών digitalposters, τα οποία αναδεικνύουν μοναδικές στιγμές στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου και καλούν τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με την καμπάνια και να διαδώσουν τα μηνύματά της.

Σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων, είναι σε εξέλιξη μία σειρά από επισκέψεις bloggers διεθνούς επιπέδου στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου για να μοιραστούν τις εμπειρίες με τους εκατοντάδες χιλιάδες fans και followers τους, μέσα από το #aegeanlikenoother.

 

διαβάστε ακόμα

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο