Περιφέρεια Ιονίων Νήσων: Δράσεις τουριστικής προβολής ύψους 300.000 ευρώ

20-08-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Ιονίων ενέκρινε την υλοποίηση δράσεων ύψους 300.000 ευρώ στο πλαίσιο τουριστικής προβολής των Ιονίων νήσων για το υπόλοιπο του 2016 και για το 2017.

Αναλυτικά για την τουριστική προβολή των Ιόνιων Νησιών η Περιφέρεια θα συμμετέχει με δικό της αυτόνομο περίπτερο ή μέσα στον χώρο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, ενδεικτικά 7 κάθε έτος. Οι εκθέσεις στις οποίες θα συμμετάσχει η Περιφέρεια είναι, κατά προτεραιότητα, αυτές στις οποίες συμμετέχει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. Ενδεικτικά αναφέρονται αλλά όχι περιοριστικά οι εξής:

-ΟΥΤΡΕΧΤΗ (VACANTIEUBEURS), ΒΙΕΝΝΗ (MESSE FERRIEN), ΒΡΥΞΕΛΕΣ (SALON DES VACANCES), ΒΕΡΟΛΙΝΟ (ITB), ΜΙΛΑΝΟ (BIT), ΜΟΣΧΑ (MITT), ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ (INTERNATIONAL

-FAIR OF TOURISM), ISRAEL (IMTM), ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ (TRAVEL SHOW, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ (ΕΜΙΤΤ), ΔΟΥΒΛΙΝΟ (ΗOLIDAY WORLD SHOW), ΜΑΪΑΜΙ ( SEATDADE CRUISE SHIPPING),

-KIEBΟ (UITT).

Επίσης, στους στόχους συμμετοχής της είναι η Έκθεση «World Travel Market 2016» - Λονδίνο Μ. Βρετανία.

Επιπλέον ενέκρινε δράσεις για τη δημιουργία, παραγωγή, αναπαραγωγή και προμήθεια έντυπου υλικού τουριστικής προβολής.

Το έργο περιλαμβάνει τη δυνατότητα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων να υλοποιήσει τις παρακάτω δράσεις τουριστικής προβολής :

-Δημιουργία-παραγωγή νέου σύγχρονου ψηφιακού και οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής (Α4, STICKS, USB BARCODES, DVD, CD κλπ.) ή αναπαραγωγή υπάρχοντος ψηφιακού και οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής της ΠΙΝ και των Περιφερειακών Ενοτήτων.

-Δημιουργία-παραγωγή-έκδοση νέου η επανεκτύπωση υπάρχοντος έντυπου διαφημιστικού υλικού των Περιφερειακών Ενοτήτων και μετάφραση του σε διάφορες γλώσσες (μπροσούρες, λευκώματα, πολύπτυχα, πόστερ, χάρτες, προγράμματα, ενημερωτικά φυλλάδια κ.λ.π).

-Σχεδιασμός, δημιουργία και έκδοση εντύπων και οδηγών τουριστικής προβολής της Π.Ι.Ν. και των Περιφερειακών Ενοτήτων καθώς και εντύπων με ειδική θεματολογία που αφορά σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού πχ. Πολιτιστικός τουρισμός (αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία, κ.λπ.), Γαστρονομικός τουρισμός (τοπική παραδοσιακή κουζίνα, παραδοσιακά τοπικά προϊόντα κ.λπ.), Θαλάσσιος τουρισμός, ιστιοπλοΐα, surf, cricket, golf, ιππασία κ.λπ.

-Δημιουργία, παραγωγή – εκτύπωση φακέλων, ντοσιέ και διαφημιστικών τσαντών και αναπαραγωγή τους (με τις κατάλληλες προσαρμογές)

διαβάστε ακόμα

Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια
Έντονη ζήτηση για ταξίδια στην Αμερική το 2024
HolidayCheck: Εκδήλωση στην Κρήτη για την τοποθέτηση των ξενοδοχείων στις γερμανόφωνες αγορές