Η Επιτροπή Ανάπτυξης του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης αποφάσισε δράσεις προβολής στην Τουρκία.
Στόχος είναι η υλοποίηση καμπάνιας προβολής του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας στην αγορά της Τουρκίας (Κωνσταντινούπολη) με στόχο την προσέλκυση κοινού εντός του 2ου εξαμήνου του 2016. Η καμπάνια βασίζεται στο concept “A true living experience” και περιλαμβάνει την υλοποίηση online πλάνου διαφήμισης σε επιλεγμένα μέσα.
Το πλάνο περιλαμβάνει διαφημίσεις Google Display ads, banner campaign και native ads, μέσα από τα οποία προωθούνται το τουριστικό προϊόν του «Ήλιου και Θάλασσα» και του πολιτισμού, καθώς και η κατηγορία «Δραστηριότητες-Φύση».
Για την υλοποίηση ενός τέτοιου έργου θα αναζητηθεί εκείνος ο ανάδοχος, που δύναται να χρησιμοποιήσει τις κατάλληλες μεθόδους ψηφιακής προώθησης και εκείνες τις γλώσσες προγραμματισμού, που απαιτούνται. Παράλληλα θα αξιολογηθεί η εμπειρία του αναδόχου, έτσι ώστε να διασφαλιστεί η ικανότητα αυτού να αναζητήσει τις κατάλληλες πηγές στην Τουρκία για αυτού του είδους την διαφήμιση προκειμένου να προωθηθεί η κάθε ξεχωριστή εμπειρία που θα βιώσει ο ταξιδευτής σε κάθε τόπο. Η προώθηση θα πρέπει να περιλαμβάνει δείκτες αποτελεσματικότητας και μέτρησης, σε αναλογία με το κόστος (επενδυόμενο ποσό) όπως traffic, sessions, pageviews (KPIs).
Εξίσου σημαντικό είναι να δοθεί η πρέπουσα σημασία στην δημιουργική απεικόνιση των banner και των μηνυμάτων προκειμένου να προσελκύουν τον χρήστη.