Δράσεις τουριστικής προβολής από τις Περιφέρειες Κ.Μακεδονίας και ΑΜ-Θ

27-07-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Αποφάσεις που αφορούν την τουριστική προβολή των περιοχών τους έλαβαν οι Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και η Επιτροπή Ανάπτυξης του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έλαβε αποφάσεις για τη προβολή του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας στο  διεθνές ηλεκτρονικό μέσο-Trip Advisor  προϋπολογισθείσας δαπάνης ποσού  11.160 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α., στην εταιρία “Publicitas Α.Ε.”.

Επίσης, ανέθεσε το έργο Δράσεις υποστήριξης (marketing support) για ανάπτυξη και ενίσχυση των αεροπορικών εταιρειών που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με το εξωτερικό, μέσω απευθείας πτήσεων, στην εταιρία “KPI AVIATION MARKETING SOLUTIONS”, έναντι συμβατικού τιμήματος 15.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.

Η Επιτροπή Ανάπτυξης του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενέκρινε την υλοποίηση του έργου Φιλοξενία Διαμορφωτών Κοινής Γνώμης και Ανάπτυξη Δημοσίων Σχέσεων. Στο πλαίσιο αυτό το έργο αφορά στη φιλοξενία σε όλη την Περιφέρεια διαμορφωτών κοινής γνώμης (ενδεικτικά αναφέρονται : μεσάζοντες του τουριστικού μάρκετινγκ, δημοσιογράφοι και εκδότες διαφόρων εντύπων του εξωτερικού, tour operators κ.ά.) περιλαμβάνοντας διάφορες υποστηρικτικές δράσεις όπως ξεναγήσεις, παρουσιάσεις κ.ά. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 9.500 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. Οι φιλοξενούμενοι θα προέρχονται από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή / και τρίτες χώρες (ενδεικτικά αναφέρονται: Γαλλία, Γερμανία, Μ. Βρετανία, Ιταλία, Τσεχία, Ολλανδία, Σερβία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ισραήλ, Τουρκία κ.ά.).

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι