Δράσεις τουριστικής προβολής από τους Δήμους Καλαμάτας, Μονεμβασιάς και Άνδρου

28-05-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Αποφάσεις για δράσεις προώθησης του τουρισμού των περιοχών τους έλαβαν οι Δήμοι Καλαμάτας, Μονεμβασιάς και Άνδρου.

O Δήμος Καλαμάτας ενέκρινε την εκτύπωση χαρτών 6πτυχων και χαρτών μονόφυλλων τύπου μπλοκ, για την προβολή του Δήμου, δαπάνης 2.835,15 ευρώ.

 Ο Δήμος Μονεμβασιάς ενέκρινε την απευθείας ανάθεση της εκπόνησης της μελέτης με τίτλο «Εκπόνηση μελέτης για το νέο τουριστικό κατάστημα Ελιάς Δήμου Μονεμβασίας» του Δήμου Μονεμβασίας στο τεχνικό γραφείο (ENCODIA Σύμβουλοι Μηχανικοί ΕΠΕ) του κ. Φωτόπουλου Φώτη.

Ο Δήμος Άνδρου αποφάσισε την απευθείας ανάθεση της Τουριστικής προβολής του Δήμου Άνδρου μέσω του ομίλου «who is who» συμμετέχοντας στη βασική συνδρομή, στον ενδιαφερόμενο ανάδοχο με επωνυμία «Θ. ΤΣΙΡΟΓΚΑΣ Ε.Ε.».

Το Επιμελητήριο Χανίων ενέκρινε την πληρωμή ποσού 1.000 ευρώ στην Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Ν. Χανίων, για τη κάλυψη λειτουργικών αναγκών.

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχεία | Ισχυρός επενδυτικός προορισμός η Αθήνα - για πρώτη φορά στο top10 των προτιμώμενων ευρωπαϊκών πόλεων
Ν.Χαρδαλιάς | Τουρισμός πολυτελείας: Συνεργασία της Αθήνας- Αττικής με το Ντουμπάι
Εορταστικό χωριό το Πεδίο του Άρεως από τα ερχόμενα Χριστούγεννα
Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Ποια σύννεφα σκιάζουν την ανάκαμψη - ETC: +14,3% οι ταξιδιωτικές δαπάνες
Φεστιβάλ Comic Con στη Θεσσαλονίκη
12ος Ποδηλατικός Γύρος Πεδιάδας
21η Ιππική Συνάντηση Μεσσαράς στο Ηράκλειο Κρήτης
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Τραμπολίνο στην Αμαλιάδα
Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA) | Η Ελλάδα υποδέχεται πανέτοιμη τους τουρίστες
Γαλάζια Σημαία 2024 | Πρωταθλήτρια επί 30 χρόνια η Ισπανία- δεύτερη η Ελλάδα