Η Σίφνος και η Μήλος μέσα από το φακό εταιρείας μαγιό της Αυστραλίας

27-04-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Τα Κυκλαδίτικα τοπία της Σίφνου και της Μήλου αποτέλεσαν το ειδυλλιακό σκηνικό για τη φωτογράφιση της κολεξιόν καλοκαίρι 2015/2016 του γνωστού brand μαγιό και beachwear της Αυστραλίας, Tigerlily.

Η κορυφαία Brand Designer, Amelia Stanley, με καταγωγή από την Ελλάδα, επέλεξε τη χώρα μας για τη φωτογράφιση της κολεξιόν μαγιό και beachwear με τίτλο «Fifteen Summers», στην οποία κυριαρχεί το ethnic στοιχείο, με προηγούμενες φωτογραφίσεις να έχουν πραγματοποιηθεί σε προορισμούς όπως Μπαλί, Μεξικό, Ίμπιζα και Μαλδίβες. Η Marketing Greece από την πλευρά της πρότεινε τα δύο νησιά, τα οποία συνιστούν το ιδανικό σκηνικό για τη φωτογράφιση της bohemian chic μάρκας. 

Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας ήταν το διάσημο μοντέλο από τις ΗΠΑ, Alyssa Miller, η οποία απαθανατίστηκε σε φωτογραφικά στιγμιότυπα που αποτύπωναν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τη μοναδική ομορφιά του κάθε νησιού και σε μαγευτικά τοπία, όπως το Κάστρο της Σίφνου και η παραλία Σαρακήνικο της Μήλου.

Οι φωτογραφίες κυριάρχησαν σε όλο το προωθητικό υλικό της καμπάνιας, μεταξύ άλλων στον 16σέλιδο κατάλογο της εταιρείας, ο οποίος διανεμήθηκε στα καταστήματα και στους πελάτης της Tigerlily στην Αυστραλία, στο newsletter, στο βίντεο που προβλήθηκε πριν το λανσάρισμα της καμπάνιας, καθώς και στην ιστοσελίδα της εταιρείας κατά την περίοδο της Άνοιξης και του Καλοκαιριού στο νότιο ημισφαίριο.

Τόσο κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων όσο και μετά την ολοκλήρωσή τους, το διάσημο μοντέλο πυροδοτούσε το ενδιαφέρον των followers της στα social media, οι οποίοι αγγίζουν το ένα εκατομμύριο, με στιγμιότυπα από τα παρασκήνια της φωτογράφισης τα οποία «ανέβαζε» στο Facebook και το Instagram.

Εκατοντάδες πιστοί followers της εταιρείας Tigerlily στα social media σχολίαζαν τις φωτογραφίες στο Instagram, εκφράζοντας την επιθυμία τους να επισκεφθούν τα ελληνικά νησιά.

Σε blog post που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της Tigerlily αφιερωμένο στη Σίφνο, η Amelia Stanley αναφέρει: «Ερωτευτήκαμε όλα τα μοναδικά κεραμικά αντικείμενα που εντοπίσαμε διάσπαρτα σε όλο το νησί. Ρουστίκ σχέδια με μπλε, πράσινο και λευκό σμάλτο πάνω σε κλασσική τερακότα».

Σε ένα δεύτερο blog post αφιερωμένο στο Μήλο που επίσης υπογράφει η Stanley – η οποία επέστρεψε στη Μήλο για να απολαύσει τις διακοπές της μετά το τέλος της φωτογράφισης, αναφέρει: «Το Σαρακηνικό πρέπει να είναι ένα από τα πιο απίστευτα μέρη που έχουμε επισκεφθεί».

Η Marketing Greece σχεδίασε και υλοποίησε την επίσκεψη της ομάδας της Tigerlily στη Σίφνο και τη Μήλο με την υποστήριξη των Verina Hotels & Suites και Seajets.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια