Αυτό είναι το σχέδιο marketing 2015-2020 για τον τουρισμό στο Ν. Αιγαίο

15-12-15 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θέτει σε διαβούλευση το Στρατηγικό Σχέδιο Marketing του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, έως και την 31η Δεκεμβρίου του 2015. 

Στο στρατηγικό σχέδιο περιλαμβάνεται η ανάλυση του Τουριστικού Προϊόντος, η σύνθεση του τοπικού χαρτοφυλακίου εμπειριών και η διαμόρφωση των τουριστικών προϊόντων με επικέντρωση στις κύριες κατηγορίες προϊόντων «Ήλιος & Θάλασσα», «City Break», «Πολιτιστικός» και «Θρησκευτικός» Τουρισμός.

Τα τουριστικά προϊόντα έχουν αντιστοιχηθεί με ενδεικτικούς προορισμούς, με βάση τις ανάγκες και τους στόχους που τίθενται.

Δεν εξετάζονται αναλυτικά οι κατηγορίες που αφορούν τον Ιατρικό Τουρισμό, το Συνεδριακό Τουρισμό (MICE, Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) και το Ναυτικό Τουρισμό, καθώς αποτελούν αντικείμενα ξεχωριστών μελετών, κατά περίπτωση.

Δείτε στο συνημμένο αρχείο ολόκληρο τον στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ της Περιφέρειας για το τουριστικό προϊον.

Ανοίξτε την επισυναπτόμενη φόρμα για υποβολή προτάσεων στην Περιφέρεια και στη συνέχεια αποστολή στο email: aegeanislands@pnai.gov.gr

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχεία | Ισχυρός επενδυτικός προορισμός η Αθήνα - για πρώτη φορά στο top10 των προτιμώμενων ευρωπαϊκών πόλεων
Ν.Χαρδαλιάς | Τουρισμός πολυτελείας: Συνεργασία της Αθήνας- Αττικής με το Ντουμπάι
Εορταστικό χωριό το Πεδίο του Άρεως από τα ερχόμενα Χριστούγεννα
Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Ποια σύννεφα σκιάζουν την ανάκαμψη - ETC: +14,3% οι ταξιδιωτικές δαπάνες
Φεστιβάλ Comic Con στη Θεσσαλονίκη
12ος Ποδηλατικός Γύρος Πεδιάδας
21η Ιππική Συνάντηση Μεσσαράς στο Ηράκλειο Κρήτης
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Τραμπολίνο στην Αμαλιάδα
Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA) | Η Ελλάδα υποδέχεται πανέτοιμη τους τουρίστες
Γαλάζια Σημαία 2024 | Πρωταθλήτρια επί 30 χρόνια η Ισπανία- δεύτερη η Ελλάδα